Bine v-am gasit.

         Salut tuturor. Numele meu e Alexandra, din Bucuresti, sunt  roscata natural si sunt dependenta de make-up. 


        De cateva luni bune ma uit zilnic pe blogurile de make-up din blogosfera, iar azi m-am decis sa deschid si eu un mic blog pe tema frumusetii. Stiu ca mai am multe de parcurs pana ajung la un nivel bunicel, dar m-ati inspirat atat de mult incat mi-ar face mare placere sa cresc impreuna cu voi, sa va cer pareri si sa va impartasesc din experienta. 


       Primul meu blog de make-up citit a fost cel al lui Special Koko si datorita ei am inceput sa ma machiez mai serios, as vrea sa ii multumesc pe aceasta cale pentru tot efortul depus in postarile ei si pentru ca a fost o inspiratie majora pentru mine.


      Si lui Honey Bunny as vrea sa ii multumesc pentru ca datorita ei m-am decis sa imi deschid blogul. E o dulce si imi place la nebunie de ea.


      That being said bine v-am gasit si sper sa nu va dezamagesc.

Etichete: