Fail



      Pe principiul ce merge la altii nu merge si la mine, Gerovital sebum control (sampon) intra la categoria FAIL pentru mine.
             
       Daca isi face intradevar efectul si controleaza sebumul si perioada de spalat pe cap nu o sa stiu niciodata si nici nu am de gand sa mai incerc vreodata. 
  
       Din 3 motive foaaaarte importante pentru mine :

  1. am inteles ca un sampon nu trebuie sa faca spuma multa pentru a-si face efectul dar nici nu mi se pare normal sa torn tona de produs pe par ca sa ma pot spala. Oricum, ar fi fost o treaba peste care as fi trecut daca nu ar fi dus la problema nr 2 :
  2. in viata mea nu am avut parul atat de incurcat, inca de la spalare. Cum sa sar peste pieptanat dupa spalare cand eu aveam noduri in suvite? Cum ma usuc la par? Nu mai e demult la moda 80's hair. Nici balsamul nu facea fata.
  3. cea mai grava chestie este ca mi-a uscat parul si mi l-a facut extrem de aspru, cam cum se face parul la mare din cauza sarii din apa. In conditiile in care eu am parul gras.
     
        Cat despre sebum control sincer nu am vazut nici o schimbare. Nu l-am folosit cat era recomandat dar nu am rezistat sub nici o forma. 

         Este cel mai prost sampon pe care l-am incercat vreodata, nu mi-a adus nici un folos, ba din contra, parul meu nu a aratat niciodata mai rau si mai uscat. Prefer sa ma spal pe cap o data la 2 zile decat sa mai trec prin chinul asta. 

Etichete: