My first tag!!

   Pentru ca am primit un tag de la draguta de Andreea am ales ca postarea de azi sa fie easy like a sunday morning si sa dau curs invitatiei. Multumesc frumos de tot Andreea!!!
                                
                                                                     MAKE- UP
blush or bronzer: blush, nu prea sunt fana bronzer, m-am resemnat de mult ca pielea mea nu o sa fie bronzata niciodata si de atunci ne intelegem bine cu culoarea alba :))
lip-gloss or lipstick:  si una si alta, depinde de cat chef am
eyeliner or mascara: de foarte multe ori ambele
foundation or concealer: fond de ten
neutral or color eye shadow: neutral
pressed or loose eye shadows: pressed. dar nu bag mana in foc pt ca nu am incercat nici unul de tip loose
brushes or sponges: brushes

Nails



O.P.I. or china glaze: OPI, iubesc culorile lor
long or short: scurte, desi nu pe cat de scurte as vrea, pt ca toate manichiuristele refuza pur si simplu sa mi le scurteze cat vreau eu.
acrylic or natural: natural
brights or darks: darks pt ca in adancul sufletului meu sunt o rockerita inraita, chiar daca nu mai "arat" de mult ca una
flower or no flower: la unghiile mele scurte ce flori sa mai fac?:))

Body



perfume or body splash: perfume
lotion or body butter: lotiune
body wash or soap: body wash
lush or other bath company: a?!@$@$ momentan nu am preferinte pt ca nu am apucat sa cumpar nimic personal, am o matusa care se incapataneaza sa imi trimita tot felul de branduri

Fashion


jeans or sweat pans: jeans
long sleeve or short: long
dresse or skirts: dresses
stripes or plaid: plaid
flip flops or sandals: sandals
scarves or hats: scarves
studs or dangly earrings: dangly
necklaces or bracelets:  rings :))
heels or flats: flats
cowboy or riding boots: am pus ochii pe niste cowboy boots simple :X abia astept sa vina toamna
jacket or hoodie: jacket

Hair


curly or straight: straight
bun or ponytail: buns
bobby pins or butterfly clips: nici unele
hair spray or gel: hair spray
long or short: long
light or dark: uhm, light
side sweep bangs or full bangs: side sweep
up or down: down

Random  


rain or shine: i loooove raain !!!!
summer or winter: daca ma intrebai cand eram mica, era clar vara... dar acum NU, iarna clar, vara pe caldurile astea sunt varza
fall or spring: ambele
chocolate or vanilla: vanilieeeee
east coast or west coast: eh, la mine aici unde imi bate porumbul in geam. :))



Thanks again Andreea, ai fost o draguta de la inceput si dau tagul mai departe tuturor din GFC-ul meu... Va pup si va multumesc pt "urmareala".

Etichete: