Review Gerovital Plant

   Acum ceva vreme am vazut pe blogul Undercover Beauty Addict un review la Gerovital , gel spumant antimicrobian pentru fata. Cum a parut sincer de incantata, l-am cumparat si eu sa vad care e treaba.


 
   Pretul e de rasul curcii, 12 ron pt 200ml, iar eu consider ca e de ajuns incat sa ma tina o luna, spalat dimineata si seara ( daca nu ma ajunge lenea :)) ).

  Nu stiu sa va spun daca te ajuta impotriva acneei sau daca are vreun efect in a scapa de ea pentru ca eu nu am. In schimb am porii dilatati de marimea Grand Canion pe fata ceea ce face ca mizeria sa fie ca la ea acasa. Nimic din ce am folosit pana acum nu reuseste sa imi curete fata mai bine ca sapunul  si stim cu totii ca nu e cea mai buna optiune. Am ramas chiar uimita ca nu mai e nevoie sa imi frec fata ca sa scap de murdarie. Doar am aplicat gelul si am masat cateva minute si gata. :o

  Nu ma asteptam sa fiu asa de multumita de produsul asta, dar e chiar ok, mai ales pentru ceva ce se gaseste intr-un supermarket. Nu usuca fata, nu o irita, chiar o lasa un pic fina. Cel mai mult imi place senzatia de prospetime pe care o am cand il folosesc. Un lucru pe care nu stiu daca sa il pun pe seama folosirii produsului sau doar ca nu mai sunt caldurile iadului este faptul ca nu mai am tenul asa de lucios si gras. Nu bag mana in foc, dar totodata e prea mare coincidenta.

  Eu sunt multumita si de ingrediente, nu contine o lista kilometrica si cele care sunt posibili iritanti sunt la sfarsit, deci sunt in cantitati infime si nu pot dauna tenului.

  Lista de ingrediente cu explicatiile de rigoare pentru cine vrea sa stie :

aqua :)
cocamidopropyl betaine :) One of the more gentle surfactants used in skin-care products
glycerin :):)
carbomer :) Group of thickening agents used primarily to create gel-like formulations.
triethanolamine :) Used in cosmetics as a pH balancer.
ocimum basilicum flower/leaf/stem  :) extract tonic, no restrictions
phaseolus vulgaris(kidney bean) extract :) ASTRINGENT, HAIR CONDITIONING, NAIL CONDITIONING, SKIN CONDITIONING, no restrictions
hedera helix extract (ivy) :( Can be a skin irritant due to its stimulant and astringent properties
propylene glycol :) Along with other glycols and glycerol, this is a humectant or humidifying and delivery ingredient used in cosmetics.
PEG-40 hydrogenated castor oil :) Emollient ingredient that is a mixture of polyethylene glycol (PEG) with castor oil
sodium benzoate :) Salt of benzoic acid used as a preservative.
lactic acid :):) Alpha hydroxy acid extracted from milk, although most forms used in cosmetics are synthetic. It exfoliates cells on the surface of skin by breaking down the material that holds skin cells together
EDTA :) Acronym for ethylenediaminetetraacetic acid, a stabilizer used in cosmetics to prevent ingredients in a given formula from binding with trace elements (particularly minerals) that can exist in water and with other ingredients to cause unwanted product changes to the texture, the odor, and the consistency.
parfum :(
methylchloroisothiazolinone :( preservatives si iritanti
methylisothiazolinone :( preservatives si iritanti

Etichete: