Haul + review crema de fata Bioten

      Mi-am cumparat si eu acum 2 luni de zile o crema de fata de la Bioten si anume aceasta:

     In primul rand, nu inteleg cum o crema poate fi si pentru ten normal si pentru ten mixt, sunt doua tipuri total diferite. Pentru mine a fost complet inutila, cea mai proasta crema pe care am folosit-o vreodata. O intrece cu mult pe cea de la Olay.
     Are o consistenta destul de grasa, iar pe fata se comporta extrem de ciudat. Ma chinui mereu sa o intind pentru ca, desi este grasa, intra imediat in piele. Dar nu intra cum trebuie, ca o crema pentru ten gras, ramane la suprafata, doar ca pur si simplu ar trebui sa fii Flash Gordon ca sa o poti intinde pe fata. Nici nu pot sa spun ca ramane o pelicula pe ten, e pur si simplu lipicioasa.
Nu e baza buna pentru fond de ten, iar tenul imi luceste si secreta si mai mult sebuum, ceea ce face ca toata spoiala de pe fata sa mi se scurga instant.
     Nu as mai cumpara-o niciodata si nici nu o recomand pt ten mixt/gras.
     Revenind la lucruri mai placute.
     Sambata mi-a venit avizul mult asteptat cu cele doua coliere de la Alexantza. Sunt asa de fericita ca mi le-am luat , sunt absolut superbe. Iti multumesc frumos de tot :X.


 
   Si ca sa fie perfecta ziua, am trecut prin Ikea si mi-am luat neshte chestiute dragute de baie .. va arat preferatele mele :




    Azi in schimb am ramsa dezamagita un pic. Vazusem o culoare frumoasa de oja la  Miu Miu si am vrut sa mi-o cumpar si eu. Dar cum ce vreau si ce gasesc sunt doua lucruri diferite mereu nu am avut nicio sansa. Standul Flormar din Auchan Militari s-a desfiintat iar cel de la Baneasa nu avea culoarea.

      Va las cu o cugetare : oare pe fetele de la Flormar le aleg dupa cate lamai mananca la micul dejun si dupa cat de gretoase pot fi cand le intrebi ceva?

Etichete: