V for Vintage si poll

    Hey... azi e o zi asa frumoasa afara, fix ple placul meu. Da, vad bine, e innorat si e racoare :)) Toamna e anotimpul inimii mele, ca vreme, coloristica, garderoba, acum ma simt cu adevarat in largul meu iar tenul meu arata mai bine ca niciodata.

    Saptamana trecuta am fost si eu pentru prima oara la un targ cu tema vintage, multumita unei invitatii castigate pe DivaHair. Norocul face ca acum o luna am primit cadou o rochie perfecta pentru tematica targului, rochie pe care v-am prezentat-o intr-o postare aici. Machiajul a fost clasic, nude eyeshadow, eyeliner a la 60's makeup si buze visinii (rosul imi sta uratel pe buze).

    Am plecat entuziasmata si m-am desumflat ca un balon cand am ajuns acolo si am inspectat ofertele. In primul rand, oricat de fan Kurt Cobain sunt, nu vad ce legatura avea Nirvana cu rock'n roll-ul.

    Acum, poate nu inteleg eu conceptul de vintage, dar nu cred ce zboara se mananca. Ok, vinzi o geanta din 1950.. ceri 2 milioane pe ea.. de ce e roasa, cusuta, tocita, murdara si vai de mama ei? (Mai toate erau la fel)
 
  Pentru toate hainele pe care le probezi inainte sa le cumperi nu am vazut decat 2 "cabine" improvizate.

  Daca era vorba despre un targ de second-hand as fi inteles dar cum nu era, de ce imi vinzi haine care se gaseau in magazine acum 2-3 ani sub pretextul ca sunt vintage? Ok, nu era un magazin din Romania, dar nu m-am nascut ieri.

   Pe site-ul targului se mentiona faptul ca or sa fie standuri si cu cosmetica. Uhm, in afara de Lush au mai fost doua masute cu sapunele si alte prostioare mici.

   Hainele nu m-au impresionat cu absolut nimic, gentile nu erau purtabile deloc, bijuteriile nu m-au dat pe spate iar accesoriile au fost lipsa.

    Am cules un munte de carti de vizita, din pacate sunt acasa, asa ca o sa va spun ce imi aduc aminte din partea placuta a targului.

    La parter am vazut 2 standuri care mi-au placut mult de tot, unul cu bijuterii hand made din plexiglass/lemn foarte dragute si unul de tricouri hand made cu tot felul de decoratiuni aplicate. Site-ul celor cu tricouri o sa il dezgrop cand am timp dintre cartile de vizita si am sa pun link-ul.

   La etaj, desi a fost mult mai saracacios ca la parter, mi-am gasit wishlistul de Craciun :)) Niste genti colorate si haioase pe care abia astept sa pun mana. Sunt genti Luise Lotte and I'm in love with them.


:D:D:D:D:D


     Senzatia pe care am avut-o cand am plecat de la targ a fost ca ar trebui sa ii dau inapoi prietenei mele banii pe care i-a platit pe intrare pentru ca nu a meritat. Sa speram la mai bine pe viitor.

     Revenind la lucruri mai frumoase.. pe 13 octombrie fac 3 luni in blogosfera, motiv pentru care am pus la cale un Giveaway cu cateva produse pe care mi le-a permis buzunarul sa le cumpar. Despre unele stiti, despre altele nu v-am spus inca. Am insa o mica indecizie pe care sper sa ma ajutati sa o rezolv. Pentru asta am creat un sondaj la care v-as ruga sa raspundeti. Problema mea este ca nu stiu daca sa dau un premiu mai maricel sau 2-3 mai micute. 

     Va las cu o poza cu fata mea si va invit sa raspundeti la sondajul deschis in partea dreapta :D.

     V-am pupat!

  

Etichete: