Castigatoare Giveaway

   Si iata ca am ajuns si la punctul in care primul meu Giveaway s-a terminat si trebuie sa anunt castigatoarele celor trei premii.

   Va multumesc inca o data pentru participare si va mai astept si pe viitoare la urmatoarele GA-uri pe care le voi organiza.

    Azi am definitivat si lista, am descalificat 22 de fete care nu au fost in regula. Imi pare sincer rau fetelor, dar am anuntat de doua ori cine nu are inscrierile complete, v-am facut tutorial pentru linkurile de facebook, mai mult nu am avut ce sa fac.

   Au fost 151 de inscrieri. Metoda pe care am folosit-o pentru extragere a fost amestecarea listei de 3 ori prin list randomizer si alegerea a 3 castigatoare prin Random.



    Felicitariiii. Castigatoarea primului premiu este Adryana, cel de-al doilea premiu se duce la Kisstyana K iar norocoasa cu numarul trei este Cami87.

   Astept mail din partea voastra cu datele de contact pe adresa redmakeupspot@gmail.com. In 48 de ore voi alege alta/alte castigatoare daca nu primesc raspuns din partea fetelor.

     Va pup pe toate.

  

Etichete: