Cum sa ne imbunatatim crema de fata

    Hello all... in primul rand as vrea sa va multumesc tuturor pentru participarea la GA, ma bucur asa mult ca va plac premiile pe care vi le ofer si va urez mult mult succes :*.
   Nu stiu cate din voi fac asta sau stiti despre ce o sa va scriu in continuare dar mie mi se pare cea mai mare descoperire a vietii mele:)).
   Nu am incredere in cremele de pe piata, ingredientele sunt cel putin sintetice daca nu si daunatoare si nu am nici bani sa incerc zeci de creme scumpe pana sa gasesc una care sa faca ce imi doresc eu.
   Momentan cel mai important factor este hidratarea. Eu am tenul gras cu tendinte de uscare. O crema destinata tenului gras este prea lichida pentru a rezolva problema hidratarii iar una pentru ten normal este prea grasa pentru a-mi lasa tenul sa respire.
   Acum o luna, intr-o discutie cu soacra mea ( fosta farmacista) am aflat o metoda pe care o foloseste ea pentru a-si imbunatati crema de fata asa ca am decis sa o folosesc si eu. Va garantez suta la suta o hidratare incredibila si un ten fin.
   Ceea ce fac este sa pun capsule de vitamina E si vitamina A in crema.
   Smecheria e urmatoarea : vitaminele din crema isi pierd proprietatile de fiecare data cand deschideti capacul asa ca o data la doua saptamani trebuie sa puneti capsule in ea. Luati o cantitate relativ mica de crema, cat sa va ajunga doua saptamani si puneti-o intr-un recipient gol. Eu folosesc borcanasul pe care l-am terminat acum o luna :

     Capsulele le gasiti la orice farmacie si arata cam asa :




     Eu pun doua capsule  din vitamina E si 3 din vitamina A pentru sunt mai micute :


     Nu am cuvinte sa va spun cum mi se lumineaza tenul si ce efect bun pot avea aceste  mici capsule. Chiar si puse intr-o crema mediocra de exemplu cum am eu de la Olay.

    Capsulele le spargeti cu un ac mic si le stoarceti in crema. O sa va murdariti pe maini de la uleiul din capsule dar nu va spalati, folositi-l pentru a va hidrata tenul, nu lasa pelicula grasa si va lasa pielea la fel de fina ca o crema.

    Efectul dureaza toata ziua si se fondul de ten se intinde bine de tot.

    Eu sunt foarte multumita de metoda asta si tenul meu se simte mai bine ca niciodata.

    Va las un link catre un articol mic despre vitaminele necesare tenului, iar proprietatile acestor doua vitamine pentru piele le puteti gasi garla pe net :D:))

 Va pup si va urez un weekend frumos :*

Etichete: