Primul meu Giveaway *RO Only CLOSED

* Later edit : unele din voi aveti profilul de facebook privat si nu pot vedea share-ul. Va rog frumos sa modificati setarile ca sa va pot valida inscrierile. Nu e nevoie sa setati tot profilul sa fie public doar postarea. Aveti optiunea sa il setati public in partea dreapta a linkului. :*:*


   Buna fetelor... Azi a fost o zi frumoasa pentru mine...am primit lotiunea micelara, mi-a venit coletul cu premiul de la Spa Ritual, a ajuns pachetul cu produse Kiko si in pluuuus mai implinesc si 3 luni de bloggareala... 3 luni de cand am cunoscut o cu totul alta lume si fete minunate. As vrea pe aceasta cale sa va multumesc cu un mic Giveaway. Toate produsele sunt sponsorizate de mine cu exceptia lotiunii micelare, care a fost trimisa de Ivatherm. Pe aceasta cale ii multumesc din suflet Iuliei pentru binevointa. :*

    Nu va mai tin in suspans si va arat premiile  :



    Premiul I consta in trei produse pe care eu le indragesc mult, gelul de la Gerovital mi-a intrat in rutina de zi cu zi si nu am de gand sa ma despart de el vreodata, demachiantul de la Farmec este cel mai bun incercat de mine pana acum si sunt multumita 100% de el iar paleta Sleek nu are nevoie de nici o introducere, stiu ca sunt multe care si-o doresc.


    Premiul II este compus din

  Siiii, pentru ca nu m-am putut abtine.. :)) :




   Tot ce trebuie sa faceti este sa:

   Imi lasati un mesaj in casuta de comentarii si spuneti numele de GFC cu care v-ati inscris si linkul de la share. (linkul de pe facebook e usor de obtinut...dati click unde va arata ora la care ati postat linkul. De exemplu : "acum doua secunde". )

   Giveawayul este deschis pana pe 30 octombrie.
   Listele vor fi amestecate cu List Randomizer si apoi castigatoarele vor fi alese cu Random, asa ca nu conteaza in ce ordine va inscrieti.
   Giveawayul este doar pentru Romania, mea culpa pentru ca nu am mentionat asta. De aceea daca exista fete care s-au inscris pana azi 14.10 la 15 : 44 din alta tara, o sa validez inscrierea pentru ca e vina mea. Imi cer mii de scuze.
   Pentru orice intrebari ma gasiti pe pagina de facebook a blogului. :* Va multumesc pentru sustinere si va astept cu inscrierile.

Etichete: