Review Body Scrub Pure - Dead Sea

     A venit friiiguuuuuuuuul... si tot ce am in cap sunt zurgalai...:-w Zgomot de zurgalai, nu va ganditi la prostii :)) Abia astept sa vina Craciunul si sa ninga si sa decoram casa si sa fiu din nou copil macar o saptamana pe an.

    Anul asta de Craciun imi doresc sa nu mai am parte de bani aruncati aiurea pe produse extreeeem de proaste. EG :


    PURE BODY SCRUB CU RODIE de la Marea Moarta... Intipariti-va bine numele asta in minte ca sa stiti sa nu faceti prostia sa il cumparati !!!!!!!
 
    E prima oara cand incerc ceva de la firma asta si imi pare asa de rau cand ma gandesc ca puteam sa imi iau 5 oje flormar de banii astia ...CINCI:)) Dramatizam putin, evident, nu a costat mult, nu mi-a facut gaura in buget dar mi se pare complet inutilizabila. De obicei, cand dau peste produse cu care nu ma inteleg, le aloc alta intrebuintare ca sa nu le arunc. Scrubul asta nu merita nici macar sa spal toaleta cu el.

    In primul rand mirosul este ingrozitor. La inceput nu mi-am dat seama a ce miroase, era ceva familiar. Dupa ce l-am folosit pe piele mi-am adus aminte: era mirosul de untura folosita de bunica atunci cand prajea jumarile dupa ce taiam porcul.
 
      Si se simte la fel ca untura, gras si lipicios si uleios. Mi-a lasat o pojghita de grasime pe piele de care am scapat cu greu. Toata cada mea era la fel de unsuroasa, buretele nu a scapat nici pana acum de tot uleiul din ele iar eu m-am frecat de 5 ori pana sa ajung sa am pielea cat de cat normala.

    Evident era scrub peste tot, in par , in gura (btw e foarte sarat) sub unghii. Nu, nu sunt o toanta neindemanatica, doar mi s-a facut sila si, in incercarea de a scapa de senzatie, m-am afundat si mai tare in scrub :)) .

     Parul mi-a mirosit a doua zi numai a untura. Pe corp mirosul s-a dus pana dimineata, dar eu inca il mai simteam in nas.

     Da, pielea a ramas fina dupa ce am folosit scrubul, dar nu stiu daca e de la particule sau de la tona de grasime.

    Mai departe nu ma intereseaza, nu mi-a placut sub  nici o forma, nu am de gand sa ma mai ating de ce e in recipientul ala in vecii vecilor si nu v-as recomanda nici voua. Poate sa aveti pielea ca o pruna uscata ca sa merite atata grasime.

    Over and out..mi s-a facut pofta de jumari :)) Hai cu Craciunul <3

Etichete: