Review Mascara Astor Big& Beautiful Boom

          Dupa cum stiti Astor organizeaza pe pagina lor de facebook un concurs. Acum o saptamana am avut si eu norocul sa castig cu o poza facuta de mine anul trecut in toamna. Este primul meu premiu de cand activez in blogosfera. S-a nimerit la fix pentru ca eu nu's o persoana care sa cumpere in prostie, daca gasesc ceva care imi place, raman fidela. In materie de rimel pana acum nu am avut decat o mare dezamagire ( ELF, dar era de asteptat), in rest am fost multumita. Pana la iubitul meu L'Oreal totusi nu am stiut ca pot avea gene asa frumoase :))

      Rimelul castigat de la ei se numeste Big &Beautiful Boom, nu e waterproof, lucru care ma bucura si mai mult, nefind fana a produselor de genul. El arata cam asa :



       Nu-mi place ca la al 3 lea strat incepe sa lipeasca genele intre ele si cam atat...pana acum nu i-am gasit alt cusur.






       Nu stiu daca va dati seama sau daca par rautacioasa cand zic asta dar nici un rimel  nu o sa va alungeasca genele daca nu le aveti lungi de la natura.. volum da, pt ca iti imbraca genele dar nimic altceva...Cel mai bine e sa va gasiti rimelul potrivit care sa va puna in evidenta ochii fara sa lipeasca genele . Un alt lucru important e sa gasiti periuta corespunzatoare. Daca e mare nu e automat si buna, mai ales daca aveti genele mici.  Alta caracteristica importanta este rezistenta la conditii de umiditate sau de caldura excesiva. Nu ma refer sa fie waterproof ci sa nu se usuce cand e cald afara si sa se faramiteze la baza ochilor sau sa va lase dungi negre cand ploua afara si va lovesc 3-4 stropi in ochi.


    In alta ordine de idei azi am primit coletul cu paleta Sleek Au naturel pentru Giveawayul de saptamana viitoare. Zilele astea sper sa am timp sa fac si un swatch cu culorile din paleta. Desi a mea a venit vineri nu am apucat sa o folosesc decat o data :(




      V-am pupat have a mery day >:D<

Etichete: