Quick tip

  Hey ... de curand am dezvoltat o noua pasiune, accesoriile. Din pacate ma numar printre persoanele "sensibile", care nu pot purta decat aur sau argint. Inelele imi lasa urme negre pe deget iar cerceii imi lasa rani la urechi. De multe ori mi-am cumparat ceva absolut genial si nu le-am putut purta pentru ca dupa 2 ore deja imi venea sa imi rup urechile de mancarime. La fel s-a intamplat si cu cerceii astia pe care i-am luat de la Sixx si pe care am dat o suma relativ considerabila pt un moft de genul asta : 37 ron.



     So, tot ce trebuie sa faceti ca sa scapati de problema asta este sa dati tortita cu lac de unghii. Eu asta am facut vineri si de atunci ii port incontinuu fara probleme.

     Sper sa va ajute. Eu intr-adevar nu eram un caz grav, cum am auzit alte fete, in afara de mancarimi si cojite + durere cand imi puneam cerceii nu am avut alte probleme, asa ca nu stiu daca o sa fie la fel de eficient la alte fete. Dar incercati si spuneti-mi daca la voi a functionat.

     Zilele astea vreau sa incerc cu un inel, daca protejeaza si de negreala o sa fiu cea mai fericita ever, pentru ca aur nu port iar accesoriile din argint sunt plictisitoare rau.

    Va pup

Etichete: