Sigma F45 vs Sephora mini kabuki

   
Hellowz...ce mai faceti? Saptamana asta a inceput bine, am primit sigma F45, mi-a ajuns flat top buffer brush-ul de la cosmetic style si am castigat o crema anticelulita de la Revicel, pe blogul lui Jully:X.. Here is my preciouss :



si asa arata dupa un an de zile si minimum de folosire, kabuki brushul de la sephora primit cadou in urma primirii cardului de fidelitate.



 Nu stiu daca in poza se vede , insa e cheala intr-o parte, am ramas cu o bucata maaare de par in mana. Nu am folosit-o decat vreo 2-3 luni pana a ajuns asa... de spalat am spalat-o cel putin o data la 2 saptamani, insa nu mai vrea neam sa se curete si a devenit aspra si neuniforma.



   Nu fac comparatie intre ele pentru ca una e nou nouta si cealalta arata de parca ar fi trecut prin focurile iadului :)). In afara de partea estetica net superioara a pensulelor sigma si a dimensiunilor evidente nu pot decat sa adaug faptul ca f45 este cu mult mai moale si mai putin abraziva decat a fost cea de la Sephora inca de la inceput.

   Cat despre pensula de la Cosmetic Style nu m-am decis inca daca o iubesc sau o urasc... la prima aplicare a nins cu fire de par, si-a cam pierdut din forma dupa spalare , arata ca o versiune mai handi :)) si a curs foarte multa vopsea din ea. Astept sa vad cum se comporta dupa mai multe spalari :


    Asta a iesit dupa a3a aplicare de sampon .

   Va pup:*

Etichete: