Versatile Blog Award

Draga de Alina a fost o scumpa si mi-a oferit si mie premiul acesta :


  Ii multumesc din suflet, e primul meu award si ma simt foarte flatata. :*:*


  Premiul are 2 reguli si anume, trebuie sa spun 7 lucruri despre mine si sa ofer premiul la alte 15 bloggerite.

  I. Despre mine :

1. Blogul asta este primul meu hobby cu adevarat, iar cosmeticele sunt prima mea pasiune in adevaratul sens al cuvantului.
2. Nu m-am vopsit niciodata si nici nu am de gand sa o fac vreodata.
3. Ascult rock, metal, heavy, insa am o slabiciune pt Frank Sinatra.
4. Sunt inutila daca nu dorm cel putin 9 ore pe seara.
5.Pana anul asta nu aveam decat o sticluta de oja neagra in "arsenalul" meu.
6.Sunt microbista, iubesc sa merg pe stadion si sunt cea mai fericita ca am stat pe banca de rezerve a stadionului  Santiago Bernabeu, pe locul celui mai mare fotbalist de la Real Madrid:  el Capitan Blanco - Raul Gonzales.
7.Urasc pinguinii.

Premiul se duce mai departe catre :

1.MissRux ( Gold and Silver Sparkles)
2.Laura ( Classy and Pink)
3.Daria (  Talk about... what we love)
4. Diana  ( boonDY's box )
5.  Undercover Beauty Addict
6. It's friday somewhere :D
7. Supergirl's mad world
8. Sihaya's World
9. Happy Place (Andra)
10. SUDESSA
11. ...Bijuterii HandMade
12. Blossoms and her pretty things
13. Crazy Stuff (Suzana)
14.Descude
15. Endre`s Reviews

Va pup:* 

Etichete: