NYX Jumbo party

   Ieri, dupa amanari si amanari m-am intalnit in sfarsit cu Andreea sa imi iau creioanele mult iubite. Am asteptat cred ca  o luna jumate pana sa ajunga in mana mea:))). Coletul de la Cherryculture a durat ceva pana sa ajunga. Pe aceasta cale ii multumesc Andreei ca a fost draguta si m-a ajutat.:*

  Pentru ca vin sarbatorile si nu stiam in ce ape ma scald nu am comandat decat ce vroiam cu adevarat si anume niste creioane jumbo de la NYX. Mi-am luat Milk, Yougurt si Gold. Este prima oara cand le incerc, I'm a NYX virgin :)). I love them!!!

                                                                    



                                                                                   Gold:



                               

                                                            Si Yougurt






                                                Si swatchuri :






    Am incercat fara primer si cu primer, dar nu e nicio diferenta, poate doar ca rezistenta. Oricum nu avea nicio relevanta, pentru ca eu am pleoapele uleioase; pe mana putea sa ma tina si 2 zile ca nu conteaza.

   Mi-a fost frica initial ca Gold sa nu fie prea strident, dar m-am inselat. Chiar l-am folosit azi in loc de maro pe crease si se vede superb. Pare ca se face una cu pielea, ca si cand asa ar fi culoarea naturala care trebuie in mod normal sa fie. E preferatul meu. Imi plac la nebunie  creioanele lor so far...se intind extrem de usor, extrem de bine si cu degetele si aluneca usor pe pleoape. Mai ramane de vazut si rezistenta.

   Vi le recomand cu drag. Va pup

 PS. Dupa aceasta postare mi-am dat seama ca nu prea am avut grija de mainile mele in ultima vreme. Ce creme bune imi recomandati ?:*

Etichete: