Voi dupa ce criterii va cumparati cosmetice?

    Se stie foarte bine ca industria cosmeticelor este una din cele mai profitabile din lume. Eu personal nu am auzit niciodata de o companie care sa dea faliment din domeniul asta. Se fac preluari, se schimba denumiri, se reinventeaza branduri, se scot diferite game in decursul unui an etc. Si eu am cazut de multe ori in capcana produselor minune, ambalajelor frumoase, brandurilor scumpe care promit multe, mirosului imbietor samd. Chiar de curand am impartit printre prietene tuburi de creme nedesfacute sau folosite o data de doua ori, scruburi, creme anticelulita, tonere, creme de ochi, creme de maini, creme de corp, creme de noapte si tot felul de inutilitati de care eram convinsa ca am nevoie.

   Am stat si m-am gandit, m-am documentat, am citit despre ingrediente, am citit carti, am vorbit cu persoane avizate si am ajuns la concluzia ca, in afara de a ajuta la imbogatirea companiilor, multe din produsele mele nu sunt utile la nimic. Am pus toate cap la cap si m-am intrebat : A facut vreun produs ceva pt mine? Puneti-va si voi aceeasi intrebare.

   De exemplu eu am tenul gras si pori dilatati = punctele negre si sebumul sunt prietenii mei de suferinta zilnica. Am dat o gramada de bani pe diferite fonduri de ten care promiteau marea si sarea degeaba, doar ca sa ajung la concluzia ca  nu exista fondul de ten perfect pt mine atata timp cat tenul meu o sa secrete la fel de mult sebum intotdeauna.

   Teoretic sunt mii de produse care promit sa ma scape de problemele mele, dar in final nu fac decat sa imi goleasca buzunarul.

   Sunt constienta ca nimic din ce scriu eu aici nu o sa va faca sa va razganditi sau sa renuntati la zecile de sticlute si borcanase cumparate in fiecare luna. De aceea eu imi permit doar sa va dau niste sfaturi minime dupa care ar trebui sa va ghidati la cumparaturi.


    Cand cautati reviewuri pe net ganditi-va ca exista posibilitatea ca produsul sa nu aiba nici un efect asupra voastra, pentru ca felul in care se manifesta tenul vostru tine de o gramada de factori, de la tipul tenului la produsele pe care le folositi la poluarea din jur si orice alte caracteristici particulare pe care doar voi le aveti.

   Sunt atatea informatii pe care le puteti culege din nenumarate surse si ar mai fi multe de spus insa stiu ca nimeni nu citeste epistole. Asa ca daca aveti vreo intrebare, oricat de mica sau de stupida vi se pare eu sunt aici sa va raspund. Nu le stiu pe toate dar lucrurile de baza sunt chiar simple de urmarit si de explicat iar mai departe puteti sa va dati si voi seama singuri.

Etichete: