Review crema de maini Farmec cu glicerina



    La multi ani tuturor!!
    Saptamanile astea au fost incredibil de aglomerate, cu vizite la rude, cu mese in familie, cu petreceri. De aia iubesc eu sarbatorile, au un aer asa intim si plin de dragoste. Intr-una din vizite, la bunica mea, am dat peste o crema de maini pe care o folosea ea si evident ca mi-am bagat nasul  :)). Mi-a placut asa de mult incat am cumparat-o si eu. Costa 9 ron si un pic.


    Ce imi place la ea : 
  Ce nu imi place :

    Am mai folosit creme de maini pana acum insa mi s-au parut apa de ploaie, ba nu intrau in piele cum trebuie, ba erau prea fluide, ba lasau o pelicula pe deasupra, ba miroseau ingrozitor etc. Eu ma declar complet multumita de crema asta si am folosit-o zilnic de cand am cumparat-o, o aplic dupa ce termin cu machiatul dimineata si in 10 minute plec pe usa. Se absoarbe complet astfel ca pot sa imi pun manusile fara nicio grija ca le murdaresc. Imi mai dau o data ori cand plec de la munca ori daca am spalat niste vase imediat dupa si gata, am mainile hidratate si catifelate toata ziua.

   Astea sunt ingredientele : 


   Scuzati claritatea proasta insa telefonul meu nu focuseaza pe alb :))
glycerin ingredient skin identical, glicerina se gaseste in forma naturala si in piele, de asemenea humectant, adica atrage apa in piele, hidratand-o

Great propylene glycol  humectant la fel ca glicerina

Great stearic acid  emolient folosit pentru a pastra ingredientele intacte

Great glyceryl stearate emolient si agent de ingrosare

Great cetearyl alcohol emolient si agent de ingrosare, face parte din alcoolul "bun"

Great triethanolamine folosit pentru echilibrarea PHului

Great sodium benzoate conservant

Great methylparaben  si Great propylparaben conservanti ( se stie vechea controversa daca sunt sau nu buni parabenii insa stiintific vorbind nu s-a demostrat ca ar cauza vreo problema)

Great EDTA agent de chelare (stabilizarea ingredientelor)

Poor BHA - antioxidant sintetic suspectat ca ar fi posibil carcinogen ( nedemonstrat stiintific, intr-o cantitate infima in crema)


 

 

 

 

 

 

 



Etichete: