Giveaway de martie *CLOSED*

   Hey all.

   Pentru ca am lipsit destul de mult, am decis sa ma revansez intr-un mod in care sunt sigura ca o sa va placa.
   De azi dau startul unui concurs dragut cu produse Essence, Cattier si Mayam. Cadoul consta in :


   Regulile sunt simple :
    Apoi lasati un mesaj cu numele exact cu care v-ati inscris prin GFC, numele cu care ati dat like si linkul de facebook de la share. Daca sunteti minore si nu puteti publica linkul decat pentru prieteni, imi puteti da add pe facebook aici. Concursul dureaza pana pe 19 martie, este doar pentru participanti din Romania sau care au o adresa in tara unde se poate trimite premiul iar metoda prin care o sa aleg castigatorul va fi Randomize +Random, asa ca nu conteaza ordinea in care va inscrieti, lista o sa fie amestecata.

   Va astept sa va inscrieti si va doresc un martisor cat mai frumos. >:D<

  PS. Sursa foto Dizolvant de la Mireille  : Iguanitza (Be a masterpiece).. Imi cer scuze, alta poza nu am gasit.

Etichete: