Tip of the day

  Hellow..long time no see. Azi m-am decis sa incep ziua in forta, sa uit ca e luni, sa uit de weekendul pierdut la cumparaturi (da, pentru mine e o mare pierdere de timp, pentru ca dureaza mult si nu gasesc nimic din ce imi doresc), asa ca ma delectez cu tutoriale pe youtube si citit bloguri.

   Si uitandu-ma eu azi cu zel mi-am adus aminte de o donsoara si de o smecherie pe care am aflat-o de la ea. Ieri am dat peste un tutorial obisnuit cu un machiaj nu foarte iesit din comun, insa am zis eh, nu strica niciodata sa te uiti la asa ceva. Pe parcursul postarii tipa a oferit o solutie pentru a retusa greselile facute atunci cand folosim tusul si nu ne iese codita. Am incercat si eu metoda si mi se pare foarte de folos.

   Se ia o discheta demachianta :


    Se pune putin demachiant pentru ochi pe ea, luati apoi o pensula pentru aplicat tus si luati din produsul de pe discheta ( putin,cat sa stearga, nu o inmuiati de tot).
  Si retusati.

  Nu stiu ce efecte ar putea avea folosirea unui produs demachiant pe pensula asa ca v-as recomanda o pensula la care nu tineti prea mult. Eu folosesc pensula de 8 lei de la ELF.

   PS. Nu folositi demachiant crema.

  Asta este videoclipul :




    Sper sa va fie de folos, daca incercati spuneti-mi daca a mers. Saptamana care vine voi da startul unui concurs cu premii surpriza , asa ca fiti pe faza ca sa va puteti inscrie.

  Va pup.

Etichete: