Freaky Friday - Random


Nu stiu cum sunteti voi insa eu ma simt o persoana mult mai "implinita" pe plan cosmetic de cand am inceput sa activez in blogosfera. Am invatat o mie de lucruri pe care altfel nu le-as fi stiut in veci. Am descoperit fete talentate de la care am ce invata si un loc unde mereu pot gasi raspunsuri la nelamuririle mele.
Nu ma consider o experta; cred ca asta e doar un inceput de drum frumos, inca mai fac greseli, dar sunt deschisa la tot ce va urma in viitor.
Totusi ceva ma nedumireste. Cand traim intr-o era in care accesul la informatii este nelimitat, cand domeniul cosmeticii si al machiajului are un avant nemaipomenit, de ce mai exista inca o reticenta imensa catre tot ce e benefic?
Cunosc prea bine sentimentul acela cand pleci cu punguta plina de cosmetice, stiu cat de mult te pot atrage culori, ambalaje, sticlute frumos ornate, promisiuni de eficienta. Nu fac apel la cumpatare, as fi o ipocrita, insa tin minte ca bunica imi spunea :" nu tot ce zboara se mananca".
Care este rostul a sute de sticlute si borcanele care nu fac altceva decat sa isi astepte randul la gunoi?
De ce se mai crede inca in promisiunile desarte a fiecarei creme noi care vine la pachet cu poze trucate sau copile cu ten impecabil? 
De ce inca mai conteaza ambalajul frumos?
Sau pretul mare care promite calitate?
De ce efectul placebo e mai important decat ingredientele ?
Cele 10 minute petrecute in fata calculatorului inainte de a merge la cumparaturi te pot ajuta sa nu cheltui bani pe ceva ce te poate dezamagi foarte usor. Cum se asteapta cineva sa cumpere din prima un produs care sa aiba efectul dorit cand sunt mii si mii pe piata? 
Fiecare firma are mai multe departamente, fiecare departament scoate mai multe game, fiecare gama are mai multe produse, fiecare produs minte la fel de rau.
Cata lume nu am intalnit care se plange de probleme cu tenul. La inceput am fost fericita ca puteam ajuta, le-am spus tot ce stiu si tot ce a mers la mine, le-am vorbit despre importanta ingredientelor folosite, le-am recomandat site-uri, creme si tratamente. 
Degeaba.
Ei folosesc L'Oreal. E foarte buna.
Ei nu au nicio problema cu alcoolul in fondul de ten, nu au patit nimic pana acum.
Ei nu vor sa dea mai multi bani pe o crema benefica, desi tine 6 luni si investitia se amortizeaza.
Ei nu se chinuie sa citeasca eticheta cu ingrediente.
Ei au vazut la televizor ca e bun produsul.
Ei nu vor sa creada in studii.

Nu e complicat, nu iti trebuie un doctorat sa inveti sa ai grija de tine si de ce pui pe fata. Solutii exista. 
Si stau si ma intreb..de ce prefera lumea sa dea bani pe experimente si sa se joace cu sanatatea tenului. De ce prefera sa creada in mituri si resping adevarul? Si mai important, de ce nu vor sa incerce adevarul? 
Scepticismul il inteleg, incapatanarea nu. 

Nu vreau sa supar pe nimeni, imi pare rau daca va regasiti in postare. Eu vreau doar sa ajut.

Va urez un weekend frumos si plin de soare. :*

Etichete: