Mini Review Crema Elixir Vegetal ten normal si mixt bio-organica Cattier

    Buna ziua tuturor! Bun gasit in primavara.


    Azi m-am decis sa scriu un mic review la o crema pe care o testez de aproximativ  2 saptamani. Intrucat nu intentionez sa o cumpar in viitorul apropiat din motive pur financiare si pentru ca mi se pare ca prima impresie o crema cu potential, de care eu pana acum ma declar multumita, am sa o adaug pe lista de must have; tin sa precizez totusi ca inca nu e o parere avizata si ramane doar la stadiul de "de luat in considerare ".

    Cand am facut comanda la Bio Bunatati pentru giveaway, Georgiana a fost o scumpa si mi-a dat niste mostre, crema Elixir vegetal de la Cattier si un sampon pe care nu l-am folosit inca pentru ca am in testare altceva. Mostrele de crema mi-au prins de minune pentru ca ce foloseam eu este pe terminate si comanda la Paula's Choice nu venea decat peste 2 saptamani, motiv pentru care nu avea rost sa cumpar alt produs pentru hidratare.

   Crema de la Cattier este destinata tenului normal + mixt si contine niste ingrediente care pe mine m-au incantat foarte mult : unt de cocos bio, extract de jojoba(Buxus Chinensis), ulei din seminte de dovleac. Undeva la sfarsitul listei se gaseste si Tocoferolul (vitamina E), deci in cantitate destul de redusa.

  O crema bine formulata trebuie sa aiba ingrediente skin identical, antioxidanti, cell comunicating ingredients si anti iritanti. Pentru mai multe informatii despre subiectul asta puteti vizita siteul Paula's Choice sau blogul Pasagerei (Sfaturi cosmetice )pentru o mai buna intelegere a ce gasiti pe site.

    Uleiul din seminte de dovleac este un antioxidant si un ingredient skin identical. Uleiul de jojoba este un factor natural de hidratare (+ ingredient skin identical ), lupta impotriva pierderea apei (hidratarea pielii) din epiderma si formeaza o bariera protectoare. La fel si uleiul de cocos.

    Centaurea Cyanus Extract este extract de albastrea : anti-inflamator (anti iritant).
   
    Squalane : este la randul sau un antioxidant. Este un ulei extras din ficat de rechin ( :)) ) sau din plante, de obicei de maslin. Imita epiderma si este un ingredient skin identical.

   Restul ingredientelor sunt emolienti, agenti de ingroasare si conservanti. Bineinteles, in materie de ingrediente nici Elixir nu reuseste sa nu o zbarceasca la sfarsitul listei cu ingredientele pentru un miros frumos, ca deh, stim bine ca femeile sunt atrase de aspectul asta. Asa ca iritanti se gasesc si ei in cantitati mici, depinzand de tenul fiecaruia daca reactioneaza sau nu. Bineinteles ca ideal ar fi fost sa nu existe, insa chiar si asa eu sunt complet surprinsa de formula buna a acestei creme.

  Ambalajul este iarasi bun, in tub opac cu pompita, astfel ingredientele benefice  tenului isi pastreaza calitatile  si raman active multa vreme.

  Pretul este un pic piperat , 72 de ron, insa eu personal as da atata pentru crema asta, merita.

   Tot ce ii lipseste este factorul de protectie solara, dar daca folositi un fond de ten cu SPF, problema este pe jumatate rezolvata.

   Eu sunt incantata mult de crema asta, nu este grasa, nu lasa o pelicula la suprafata pielii si hidrateaza in profunzime. Este un pic lipicioasa dupa aplicare dar intra rapid in piele si senzatia dispare. Eu imi simt tenul asa de catifelat si hidratat toata ziua dupa ce o folosesc.

   Despre reglarea secretiei de sebum nu ma pot da cu parerea prea mult pentru ca o folosesc de putin timp, insa din ce am observat ajuta; ca posesoare de ten gras stiu ca nimic nu ma poate scapa de sebum asa ca sunt fericita cand o crema reuseste sa ma scape catusi de putin. Tenul devine gras pe parcursul zilei insa ce am observat cand folosesc Elixir Vegetal este ca nu mai are aspectul ala de unsuros, vizual vorbind tenul arata mult mai bine.

  Imi cer scuze pentru postarea lunga, dar sunt foarte incantata de crema asta si ma gandesc serios sa i-o recomand mamei care este in cautare de o crema buna pentru ten gras.


   Ingredientele sunt Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Centaurea Cyanus Extract*, Sorbitan Stearate (and) Methyl Glucose Sesquistearate, Squalane (vegetable), Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Buxus Chinensis*, Stearic Acid, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Oil*, Xanthan Gum, Silica, Benzyl Alcohol, Parfum, Sodium Benzoate (and) Potassium Sorbate, Tocopherol, Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol. *11% of the total amount of the ingredients are produced by organic farming methods. 98.8% of the total amount of the ingredients are of natural origin.

Etichete: