Pastila de bucurie


    Toti avem in viata un lucru care ne face fericiti indiferent de dispozitia din ziua aia sau de problemele pe care le avem. Pentru unii e o persoana, pentru altii e un obiect sau un gest. In afara bineinteles de hobby-ul preferat al tuturor, machiajul.
Pentru mine este pufosenia mea iubita. De cand ma stiu mi-am dorit cu ardoare o pisica iar anul trecut scumpul meu sot mi l-a facut cadou pe Oscar. 
Intre timp pufosenia a mai crescut si face 11 luni in aprilie.


In fiecare dimineata isi face siesta cu mami, ne trezim la 7, mancam, ne spalam si apoi e timpul pentru rasfatare. Multe mangaieri si torcaieli pana pleaca mami. Apoi o luam de la capat cu tati :)). 


Desi curatenia cere mai multa atentie, bugetul are de suferit lunar iar timpul se imparte la doi acum, nu regret nicio clipa momentul in care a intrat in viata mea. E mica mea iubire.

Tip of the day


Sunt zile in care uit sa imi spal pensulele si dimineata sunt mereu pusa in fata faptului implinit. Eu folosesc intotdeauna eyeliner, e mai usor si mai rapid. Preferatul meu e MAC Blactrack care, dupa cum stiti, iti intareste pensula dupa fiecare folosire. Asa ca, daca nu o curat, devine inutila.
Zilele trecute am descoperit o metoda de a curata rapid pensula. Am acasa un demachiant de ochi lichid, relativ prost, care nu curata bine. 

In sfarsit i-am gasit utilizare. Pun putin produs pe o discheta si curat pensula. Apoi sterg pensula pe partea curata a dischetei ca sa se usuce si voila, poate fi utilizata din nou.
Nu va recomand sa incercati metoda asta in fiecare zi pentru ca nu stiu care sunt efectele asupra perilor, insa pentru urgente e binevenita.

Va doresc un inceput de saptamana lejer :*

Etichete: