Review Botanics Soothing Eye Makeup Remover - Boots

     Acum trei saptamani, dupa un control dermatologic am intrat in Sensiblu sa cumpar un tratament. Dupa ce am cumparat , am vazut un perete plin de produse de la Boots. Auzisem de ele, stiam ca sunt printre preferatele blogeritelor insa nu cautam ceva anume si nici nu imi place sa cumpar ceva fara sa citesc in prealabil review-uri si sa ma uit pe indelete la lista de ingrediente. Cum tanti care mi le prezenta imi sufla in ceafa de un sfert de ora si imi povestise vrute si nevrute despre produsele astea am zis hai sa iau si eu ceva si am pus si eu mana pe ceva ce nu imi facea prea mare gaura in buget(deja platisem tratamentul destul de mult). Si asa am intrat in posesia unei sticle de demachiant.





  A costat 24.12 ron (dupa cum se vede :)) ) si are 150 ml.
  Recipientul e din sticla iar capacelul e cam subred din punctul meu de vedere..
  Ca aspect nu ia nota foarte mare din partea mea iar modalitatea de dozaj nu ma incanta deloc. Prima oara cand l-am folosit a curs foarte mult produs, cat pentru 6 demachieri:)).
  Are o consistenta uleioasa, insa senzatia e mai putin neplacuta ca la bifazicul de la Farmec.
  De partea cu demachiatul eu sunt extrem de multumita. Machiajul se "topeste" aproape instant, nu e nevoie de frecare nu trebuie sa trag de piele si folosesc cu o discheta mai putin. De obicei foloseam cate o discheta pt fiecare ochi si o a treia pentru a curata resturile ramase dupa prima demachiere. Poate 3 dischete nu e mult pentru unele persoane , mie personal imi place sa nu fac risipa inutil.
  Se presupune ca e bun si pentru machiajul waterproof. In afara de eyeliner gel de la MAC eu nu detin produse waterproof, asa ca nu stiu daca un produs curatat bine poate face obiectul unei pareri pozitive. Deci tot ce pot sa spun e ca eyelinerul de la MAC dispare in intregime cand folosesc demachiantul de la Botanics.
  In materie de ingrediente* sunt satisfacuta. Evident extractul de plante e in cantitati prea infime ca sa conteze, de altfel e si singurul ingredient  "natural" din sticluta :)) (am scris in paranteza la ingrediente ce inseamna fiecare).
  Ca o parere generala pot sa spun ca este cel mai bun demachiant incercat de mine. Nu sunt multe, dar nici nu am de gand sa incerc toate demachiantele de pe lume, din punct de vedere al ingredientelor optiunile sunt relativ limitate. O sa fac un experiment in weekend si o sa va arat diferenta intre Botanics si Farmec.

  Farmacia Sensiblu in care am intrat se gaseste la Favorit, avea pe stoc destule produse. Aveau o oferta atunci, din pacate nu mai tin minte exact cum suna, era ceva de genul cumperi de 1 milion si primesti un portfard care continea un creion, un trio si inca 2 sau 3 produse.

*Aqua/Water/Eau (Water), Cyclopentasiloxane,(silicon) Isohexadecane(agent de curăţare detergent, emulgator, agent de îngroşare), Cyclohexasiloxane(silicon), Butylene Glycol,+ Propylene Glycol,(umectant, ingredient de livrare) Methylparaben, Sodium Citrate(folosit pentru a controla PH-ul, are proprietati antioxidante si de conservare), Benzophenone 4(Grup de compuşi utilizati în produsele cosmetice în calitate de agenţi de protecţie solară pentru a proteja cea mai mare parte din radiaţiile UVB şi de unele radiaţii UVA), 2 Bromo 2 Nitropropane 3(conservant), Sorbitol(Similar cu glicerina, este un umectant, agent de îngroşare, agent de alunecare), Cetraria Islandica Extract (Iceland Moss)(extract de plante,calmant), Phenoxyethanol, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben,(conservanti) FD&C Yellow 5 Aluminum Lake (Yellow 5), FD&C Blue 1 (Blue 1)(coloranti aprobati de FD&C)

Etichete: