Review Eyeliner gel Essence - London Baby

    Cand am descoperit eyelinerul gel am zis ca ceva mai genial nu exista, si de atunci a devenit un go to look pentru ca personal mi se pare cel mai usor si rapid machiaj posibil tocmai datorita  texturii care faciliteaza asta. Am avut un gel eyeliner de la Coastal Scents care si-a dat duhul in 2 timpi si 3 miscari asa ca am scos artileria grea si am cumparat Blacktrack Fluidline de la MAC. A fost iubire instantanee si relatia noastra a ramas la fel de puternica si acum, la 11 luni de cand ne-am cunoscut :)). Am consumat doar jumate din produs, nu s-a intarit deloc, in conditiile unei utilizari aproape zilnice. Nu regret ca l-am luat, consider ca au fost bani bine investiti iar eyelinerul si-a armortizat de mult costurile.

    Zilele astea am simtit insa nevoia de o schimbare si mi-am inselat mult iubitul blacktrack cu gelul eyeliner de la Essence.



     Per total sunt foarte multumita de produs.

    PRO :
    Rezultatul este din punctul meu de vedere ca o combinatie intre Blacktrack si eyelinerul wanterproof de la Makeup Forever. Aplicarea se face ca la blacktrack si finishul arata ca la MUFE.(despre care am scris aici)

   Momentan nu i-am gasit nici un cusur, am doar o banuiala ca se va termina repede, produsul nu imi pare la fel de compact ca eyelinerul de la MAC( ce vedeti sus e o poza dupa prima aplicare), insa la 15 ron nu mi se pare o tragedie. Testul suprem va fi insa cat rezista pana se usuca :D.

    As indrazni sa adaug chiar si un beneficiu in plus fata de Blacktrack si anume: aplicarea este mai usoara. Blacktrackul are un usor efect de creion, asa ca liniile nu sunt intotdeauna uniforme, trebuie sa aplici produs si a 2a oara pentru a umple golurile, fapt care duce uneori la greseli. Eyelinerul gel de la Essence se aseamana in aplicare mai mult cu un eyeliner lichid, lucru ce mie mi-a placut foarte mult, nu e nevoie sa insist a2a oara.


                Cum arata dupa ce m-am spalat cu apa pe maini si am frecat usor.

Etichete: