Sigma Cleansing & Polishing Tool


    Am castigat Cleansing & Polishing Tool-ul acum cateva luni bune pe blogul lui Ami. A fost printre putinele dati cand am castigat un concurs (ce-i drept nici nu ma inscriu la multe). Nu a fost insa numai cu noroc, la mine lucrurile tind sa se echilibreze mereu. De exemplu in ziua in care am ridicat coletul de la posta mi-am pierdut buletinul=> zi libera luata aiurea din concediu ca sa ma duc la politie sa il refac, plimbat una bucata soacra dupa mine pentru ca trebuia sa semneze acte. 
   
    Cred ca stiti din celelalte reviewuri ca sunt trei perii, una moale, una medie si una cu perii mai aspri ca precedentele. Doar cea moale este pentru fata, celelalte doua se folosesc pentru corp. 
Aparatul este pus in functiune de 2 baterii. Eu inca le folosesc pe cele cu care a venit si cred ca au trecut 4-5 luni de atunci.
Are doua viteze, lucru pe care l-am descoperit insa tarziu, nu intelegeam de ce trebuie sa apas de doua ori pe buton ca se se opreasca :)) Viteza a 2a este oarecum inutila pentru ca eu nu cred ca e importanta viteza cu care iti exfoliezi fata.
Bineinteles ambalajul este extrem de frumos; imi plac produsele celor de la Sigma, sunt foarte "client orientated", vin mereu frumos ambalate, foarte feminine, cu instructiuni si biletele de multumire.    
Desi am auzit unele plangeri de la alte bloggerite carora le-au crapat periile, eu nu am avut problema asta. Nu am scapat nicio componenta pe jos insa avut parte de destul de multe matratari in sertare pline ochi.
Deci se merge pe principiul "hit or miss" probabil.
Periile se pot schimba, insa eu personal nu cred ca voi da bani pe altele cand o sa le treaca vremea.

Peria pentru fata, desi nu imi provoaca rani sau iritatii, este un pic aspra pentru tenul meu. 
Il lasa intr-adevar catifelat, exfoliaza la un nivel superficial celulele moarte insa punctele negre ii rad in fata de fiecare data. 
Personal nu ii vad utilitatea; desi 39 de dolari nu mi se pare exagerat ca pret, faptul ca transportul costa inca jumatate din pret si ca dureaza destul pana primesti produsul, nu m-ar convinge ca imi trebuie neaparat.
  Nu sunt nici pro genul acesta de ustensile, consider ca fata nu ar trebui agasata cu o perie sau cu orice fel de produs abraziv. 
Poate sa fie folositoare persoanelor care au tenul foarte uscat si se descuameaza, insa nu pot afirma cu certitudine asta pentru ca eu am tenul gras.

Per total e un obiect de beauty dragut, ma face sa ma simt bine ca il am, insa nimic mai mult.
   

V-am pupat:*

*sursa foto : http://lavoguefemme.com

Etichete: