Poftiti de postati


Vreau sa va invit pe toate/toti care doriti sa fiti oaspeti de onoare permanenti pe blogul meu.
Daca aveti o parere sau o experienta cu un produs, daca aveti de adaugat ceva in plus fata de ce am postat eu, daca ati facut un machiaj asemanator cu al meu sau aveti o nuanta de oja asemanatoare cu NOTD de pe blog sau puteti oferi o recomandare vizavi de subiectul discutat, eu va voi adauga randurile in continuarea postarii la care doriti sa comentati. 

De ce fac asta? 
E simplu.. pareri ale bloggeritelor gasiti pe toate drumurile; uneori acestea pot fi influentate de anumiti factori, de exemplu reactii alergice, timp putin de testare,mostre insuficiente,  machiajul poate afecta felul in care o crema reactioneaza sau invers o crema poate afecta produsele de makeup folosite anterior sau pur si simplu nu e ce isi doreau. Asta nu inseamna ca produsul respectiv nu e bun, ci ca, de exemplu, pentru anumite tipuri de ten nu e indicat.
De aceea pe mine ma intereseaza experienta voastra, cu cat mai multe persoane isi spun parerea cu atat iti poti forma mai bine o idee, poti compara si decide ce e bun pentru tine.

Cum vor merge lucrurile?
Voi trimiteti parerile si gandurile voastre pe adresa mea de mail in momentul in care vedeti o postare la care aveti ceva de spus relevant si ele vor aparea in continuarea celor scrise de mine. Daca doriti sa fiti anonimi sau nu, e alegerea voastra, eu postez ce doriti si consimtiti voi.

Adresa de mail la care puteti trimite este redmakeupspot@gmail.com .

Se aplica si retroactiv, la postari vechi si noi.

Daca vreti sa fiti auziti/auzite acum e momentul.

Va pup.

Etichete: