Tag - Beauty Bucket List

It's taaaaaaaaaaaag timeeeeeeeeeeeeeeeeee..chiar mi-era dor de unul dragut. Sa purcedem asadar:)) :

1. Ce produs de make-up "high-end" (de lux) ai dori sa iti cumperi?

Nu stiu cand de high end e, dar singurul lucru mai scump pe care il vreau momentan este paleta Naked.

2. Ce produs de make-up din gama "low end" ai vrea sa iti cumperi?

Orice din gama No7 de la Boots :X de moft

3. Care este acel produs pe care il detii, dar ai vrea sa cumperi mai multe?

Oricat de ciudat ar suna, de cand am folosit samponul Dove - Nourishing Oil Care imi vine sa imi fac provizii pentru 5 ani :)) Il iubesc la nebunie.

4. Care este produsul pe care ti-l doresti si nu-l vei avea niciodata?
 
Nu am asa ceva pentru ca sunt o persoana cumpatata si nu cred in investitii mari in lucruri efemere  
( a iesit foarte profund dar zau ca asa gandesc:)) ) 

5. Care este produsul pe care au de gand sa ti-l cumperi/ti-l doresti datorita influentei unui beauty guru?

 Makeup Forever Mat Velvet + Foundation inca de acum 2 ani cand am vazut review pe vlogul lui TiffanyD :D Anul asta o sa fie al meu sigur:))

  
Multumesc Ruxi pentru TAG <3
Il dau mai departe catre Laura (classy and pink ) si oricui vrea sa il preia :D
Seara buna

Etichete: