Tips and Tricks - Aplicarea fondului de ten

  Fiecare are preferintele lui cand vine vorba de aplicarea fondului de ten. Unii prefera pensula, altii bureteii si/sau direct cu degetele. 
Eu personal m-am chinuit pana de curand cu aplicarea fondului de ten, pentru ca nu am nici pe departe un ten perfect, am porii imensi si tenul gras, uneori, desi e gras, mi se descuameaza.
Nici cu fondurile de ten nu am avut mult noroc. Singura varianta este fondul de ten waterproof, cu rezistenta mare care ramane pe fata mai mult de 3 ore. Insa fondurile waterproof au acoperire mare si au tendinta de a se usca extrem de repede. Alta problema este faptul ca vara pot crea un aspect incarcat.
Pentru mine metoda cu degetele este inutila.  Desi am nevoie de rezistenta cel mai mult vara tot atunci as fi preferat o acoperire sheer. Din pacate fdt cu efect sheer dispar de pe un ten gras in doi timpi si trei miscari.

Uitandu-ma pe youtube la beauty vloggers din afara am aflat despre o metoda de aplicare a fondului de ten si am pus-o in practica.
Puteti folosi pensula pentru buffing sau buretei.(Pensula pentru stippling nu este buna pentru ca este relativ moale). Cel mai eficient tip de buretel este acela care poate fi udat inainte de folosire (damping sponge).


Ideea este sa poti folosi un fond de ten care sa reziste pe fata dar sa poata fi aplicat cu efect sheer, astfel incat sa nu ai o masca pe fata . Metoda este buna pentru oricine, eu ma adresez mai mult persoanelor cu ten gras pentru ca stiu ce inseamna sa nu ai prea multe optiuni.

Luati pensula pentru buffing, o bagati sub jetul de apa, o scuturati si o stergeti un pic pe un prosop.
Apoi aplicati fondul de ten intr-o cantitate relativ mica pentru ca nu vreti sa va incarcati tenul si in plus veti vedea ca se intinde mai bine cu metoda asta, nu o sa aveti nevoie de la fel de mult produs.

Eu prefer sa pun putin fond de ten pe spatele palmei si apoi sa iau cu pensula putin cate putin din produs. Veti vedea ca e mult mai bine decat sa aplicati fondul de ten direct pe fata. Daca aplicati direct pe fata s-ar putea sa aveti impresia ca e nevoie de mai mult fond de ten decat e necesar.

(nu e mana mea)

O alta alternativa ar fi, daca folositi apa termala, sa va umeziti pensula prin pulverizare direct din recipient..3-4 pufuri cred (nu trebuie decat sa fie umeda nu spalata).
Cu buretei nu am incercat inca, daca incercati voi spuneti-mi daca merge la fel de bine.

Ce imi place mie foarte mult la metoda asta e ca :
Eu folosesc Guerlain Parure Extreme Wear cu SPF 25


Este megarezistent, are acoperire mare, insa e genul de fond de ten care te face sa vrei sa respiri. 
Am fost extrem de incantata cand am descoperit cum sa il fac mai flexibil. 
Pentru persoanele care au anumite probleme cu tenul si nu pot renunta la acoperirea mare am un singur sfat : decat sa aplicati fond de ten in cantitati mari mai bine investiti intr-un corector bun. Este mult mai ok sa folositi corector decat straturi groase de fond de ten si veti avea un ten mai aerisit.

(dati click pe poza ca sa o vedeti in varianta mai mare )

Va pup

Etichete: