Flormar Longwearing L06 Swatch

Nu am fost niciodata mare fan al culorii rosu pe buze, pentru ca nu am considerat ca ma prinde. Ce  nu stiam eu este faptul ca trebuia sa descopar nuanta potrivita de rosu. Eu cred ca am facut-o cu rujul Longwearing de la Flormar L06.



Ce-mi place cel mai mult la rujurile de la Flormar este ca sunt usor de aplicat. Iar daca vrei sa poti purta unele nuante si in timpul zilei (sau pur si simplu vrei un aspect sheer), culoarea se poate stratifica. 
Ce vedeti in poza este culoarea dupa ce am estompat-o putin cu un servetel.


Pretul unui ruj longwearing e de 19 ron daca nu ma insel.

Ca si rezistenta ii dau un 7/10. Imi place ca rezista destul de mult fara sa usuce buzele, nu-mi place insa ca se sterge urat dupa buze. Nu pot sa va spun cu exactitate cat rezista, depinde de fiecare persoana. Eu ma dau cu ruj dimineata , apoi la munca mananc, trebuie sa il retusez, apoi dupa alte 4 ore mananc din nou , iar aplic.. 

Imi plac rujurile longwearing de la Flormar.. raportul calitate-pret este foarte bun.

Voua va place rosul pe buze?

Va pup:*


Etichete: