Hit and miss - Flormar tus dipliner - Blue

Postarea de azi va fi despre un esec din punctul meu de vedere. 
Este vorba despre tusul de la Flormar in nuanta blue, o culoare superba, care m-a atras imediat ce am vazut-o pe blogul Iguanitzei. M-am dus direct la primul Flormar si l-am cumparat. Aveam acasa deja din acceasi gama tusul negru si eram multumita.

La prima aplicare am fost wow..ce frumos se vede, ce imi place, extaz total..toata lumea mi-a admirat tusul albastru. Singura problema a fost aplicarea greoaie. Tusul este ceva mai apos, pensula prea lunga pentru precizie si pentru genele mele lungi nu e o combinatie buna. M-am murdarit de albastru pe gene, lucru ce nu m-a deranjat pana nu a trebuit sa aplic mascara. Tusul se uscase pe gene si le lipise intre ele iar mascara peste asta nu a aratat deloc bine. 
Nu m-a deranjat atat de mult, ca sa nu mai am probleme, l-am aplicat cu o pensula pentru eyeliner.

Insa dupa cateva aplicari, am observat ca tusul incepe sa se usuce si sa se faramiteze.

Da, stiu, rimelul arata deplorabil, cand incepe sa arate asa stiu ca e cazul sa il schimb.

Cateva precizari : 
Tusul a costat aproximativ 12 ron.
Nu stiu daca am nimerit eu un produs mai vechi, sau daca celelalte culori sunt mai bune, sunt destule variabile de luat in calcul. Spun asta pentru ca mie imi place sa mai dau o sansa unui produs inainte de a-l pune pe lista de "never gonna buy again" si pana la acest tus nu am avut probleme cu nici un produs Flormar. 
Am patit si la firme mari sa iau teapa cu un produs, de exemplu fondul de ten HD de la Makeup Forever este un epic fail pentru mine, insa am alte produse de la ei de care sunt indragostita.

Sper ca v-a fost de folos, va pup:* O zi buna


Etichete: