LOTD - Around the Orbit

Duminica am avut program artistic si am iesit cu prietena mea Ruxi in oras. Asa ca am profitat de ocazie sa folosesc paleta Ultra Mattes de la Sleek. Nu am facut ceva complicat, doar o forma de care sunt obsedata in ultima vreme, un fel de cat eyes pe toata pleoapa. Am folosit nuanta mea preferata din paleta si anume Orbit.





Nu ma injurati daca nu se intelege mare lucru, nu sunt buna la facut poze. Va spun eu, altceva nu mai e, e culoarea pana in crease:))

E destul de simplu de facut un machiaj de genul asta :

1. Am aplicat primer pentru rezistenta si pentru instensificarea culorii. Eu folosesc TFSI
2. Am aplicat NYX Jumbo Milk pe toata pleoapa (optional, imi place cum adera fardul peste el)
3. Am aplicat culoarea Dune (nr 1) pe toata pleoapa pana sus, sub sprancene
4. Am folosit pensula E60 LARGE SHADER de la Sigma sa aplic culoarea Orbit (nr 2) pe pleoapa pana sub crease. Am aplicat culoarea gradual pana am obtinut intensitatea dorita.
5. Apoi cu pensula angled E 65 de la Sigma am facut coditele ca si cand as fi aplicat eyeliner. Am udat pensula putin inainte pentru a defini liniile. Singura diferenta e ca partea de sus a coditei o duceti cat mai aproape de crease, creand un unghi mai larg.
6. Am luat din nou culoarea Dune pe un blending brush si am netezit liniile din crease.

Aveam si niste blush pe obraji, insa nu indeajuns ca sa se vada in poze. Aplic destul de putin pentru ca sunt alba ca laptele si ma pot sorcovi foarte usor daca pun prea mult produs. Eu una m-am obisnuit cu albiciunea mea asa ca nu sunt mare fana blushuri:D

Ce ziceti? Ati incerca un machiaj asa?

Va pup:*

Etichete: