TAG - 7 Intrebari


Cum e o zi mohorata si nu am avut chef de nici un machiaj azi va las cu un mic tag primit de la Federova, careia ii multumesc pe aceasta cale ca s-a gandit si la mine. Fara prea multe introduceri tanam:

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

Greu de ales, pentru ca majoritatea cartilor mele preferate au o tenta de SF si un final deloc placut (Oscar Wilde - Portretul lui Dorian Grey, George Orwell - 1984). Mi-ar placea sa particip la nivel de observator, nu sa traiesc pe pielea mea :))

Cat despre film, desi pare superficial si foarte anii 90, as alege oricare din filmele Die Hard :)) Mi-ar placea sa fiu in pielea lui Bruce Willis sa salvez lumea cu un bat si sa le pot spune la sfarsit : Yippee-ki-yay, motherfucker :)))

Cantece sunt o mie in care mi-ar placea sa ma pierd si se schimba de la o stare la alta..In prezent sunt fixata pe Iron & Wine - Flightless bird, american mouth

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Sunt o Alexandra pana in adancul oaselor dar in alte vremuri mai mitologice as fi fost Calipso sau Deianeira. Daca o sa am un baietel in viitorul mega indepartat il va chema Rares sau Damian.

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?

Eu m-am indragostit de Spania. Am fost in vizita la matusa mea 3 saptamani si am vazut o mica parte din minunatia asta de tara. Imi plac oamenii, atitudinea lor calda si relaxata, imi plac vestigiile lor pastrate in conditii bune, spiritul de sarbatoare, coridele si oraselele pitoresti.

4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?

Visele mele sunt un amalgam incoerent de cele mai multe ori insa mi-a ramas in minte unul ceva mai semnificativ : eu murisem si am ajuns in fata unei entitati ce se vroia a fi un dumnezeu si care mi-a dat de ales intre a nu mai exista si a trai intr-o copie fidela a bucurestiului cu restul de oameni care alesesera optiunea din urma.
Am ales orasul si cand am ajuns acolo m-am imprietenit cu un copilandru trist. Toti traiau de fapt pe strada, bucurestiul era doar o copie nelocuibila care iti amintea de viata pe pamant si de ce ai pierdut. Iar copilasul imi arata locul unde statuse el cu parintii lui, plangea de dor si imi spunea ca dumnezeu si-a batut joc de noi cand ne-a pus sa alegem pentru ca traiul asta este ingrozitor.
Probabil eram intr-o perioada malancolica :))

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.

Ma numesc Oscar, sunt motan si zilnic dorm si mananc. Si cand nu fac asta alerg de nebun prin casa , imi musc stapanii si imi ascut gherutele. Miau :))

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?

Ca sa nu ma indepartez prea tare de domeniul blogului meu as fi o persoana din departamentul de vanzari la Chanel si mi-as face (mie Alexandrei) un abonament pe viata la toate produsele de makeup care vor aparea pe piata :)))

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?

Auch, nu imi place singuratatea deci probabil m-as documenta in domeniul clonarii. Sincer primul lucru pe care l-as face ar fi sa plang :))

TAG-ul il dau mai departe : Gold and Silver Sparkles, Classy and Pink, By Dee Make-up and more, Descude, like?...or not

 Si oricui mai vrea sa il preia :D
Va pup:*

Etichete: