LOTD - Bright Color - Turquoise

Weekendul asta prelungit mi-a facut numai bine; am cunoscut lume noua, am descoperit un pub nou cu cel mai bun cheesecake mancat de mine pana acum, am dormit cat am avut si am facut si cateva cumparaturi.
Check off my list - Skinny jeans :D
Cum nicio sesiune de shopping nu e completa fara un drum pe la Flormar, am trecut repede si mi-am luat un creion de ochi intr-o superba nuanta de turcoaz (Multumesc Descude pe aceasta cale :D ).
Creionul a costat 11 ron (parca,sunt paralela cu preturile aparent)desi tind sa cred ca e mai mult . E moale, se aplica frumos si rezista foarte mult ( cu precizarea ca l-am folosit pe pleoapa, nu pe waterline sau dedesubt). L-am aplicat cu primer si fara primer, doar cu o baza de fard si am fost placut impresionata. Nu se sterge, nu isi pierde din intensitate. O sa devina rapid unul din preferatele mele si cu siguranta imi voi mai cumpara si alte culori.

Ce imi place cel mai mult e faptul ca e perfect pentru o pata de culoare in machiaj, pentru un machiaj rapid in zilele in care nu ai chef sau timp de ceva mai elaborat. Si sunt fericita ca am descoperit a-2-a culoare vesela cu care imi sta bine (dupa Orbit din paleta Sleek -Ultra Mattes). Cel putin eu consider ca imi sta bine, daca nu sunteti de acord cu mine let me know :))


Cum a fost weekendul vostru?

Va pup



Etichete: