Review Keratina Lichida de la Anian

Da, stiu, nebunia cu Keratina si review-urile ei din blogosfera a trecut de mult insa eu sunt mai intarziata si mai greu de convins cand e vorba de incercat produse noi, mai ales de par. (Pentru informatii despre ingrijire par am scris aici, aici si aici.).
Intr-un final mi-am cumparat si eu Keratina printr-o bloggerita la un pret mai avantajos si am incercat-o.



Dupa cum va spuneam in articolele despre par, acesta este format din celule moarte, e foarte dificil pentru orice fel de "ingredient" sa patrunda in firul de par, de aceea majoritatea actiunii se petrece la suprafata, asupra cuticulei de par. Diferite produse o ajuta sa arate bine, astupa rupturile si o netezesc. Chiar daca parul arata bine, nu inseamna ca e si sanatos in profunzime.
Keratina comercializata nu are nicio legatura cu Keratina care se gaseste in compozitia parului, asa ca nu poate "inlocui sau adauga la keratina naturala din par, insanatosindu-l". 

De utilizat, dupa nenumarate incercari, pe par ud, semiud, uscat, am ajuns la concluzia ca cel mai bine se comporta pe parul semiud.
Dupa ce va spalati pe cap, va puneti un prosop sau va uscati parul pana scapati de umezeala aceea care vi-l ingreuneaza si apoi puteti folosi Keratina.
Nu e nevoie de foarte mult produs, mai mult de 3-4 fasuri imbacsesc parul. Keratina are nevoie de aer cald pentru a se activa asa ca trebuie sa va uscati cu foehnul.

Sincer, nici nu stiu daca e un review negativ sau neutru, inclin mai mult spre a cataloga acest produs drept inutil.
Cateodata imi usca putin parul, cateodata nu facea abolut nimic.
Miroase frumos, se consuma greu.
Nu am vazut nicio imbunatatire a parului, nici in privinta elasticitatii, caderii parului sau a oricarei afirmatii pe care am auzit-o despre produs.

Nu ii gasesc utilitatea cand pot folosi orice balsam care macar imi lasa impresia ca mi-a facut un bine.
Nu voi recumpara acest produs, nu il recomand.


Etichete: