Review Transparent face powder, Il-Makiage

Acum vreun an de zile, inainte sa deschid blogul, cand nu stiam decat de TiffanyD si de Koko, am fost acostata in mall de catre domnisoarele de la IL-MAKIAGE care mi-au oferit o invitatie la o sedinta de machiaj profesionist, prezentare produse, discutii despre scoala de make-up. 
M-am dus cu mama si, poate ati mai citit si la alte fete asta, a urmat o ora de dezamagiri. Machiajul meu nu a fost oribil, a fost decent, insa tona de fond de ten aplicat fara sa se intrebe nimeni ce tip de ten am mi s-a scurs urat in bataia soarelului de afara.
Mamei nu au fost in stare sa ii acopere porii, dimpotriva i-au scos urat in evidenta. Eu personal m-am dus mai mult interesata de scoala de machiaj si despre ce insemna ea. Trecand peste pretul de 50 de milioane pentru un modul de o saptamana, prezentarea a fost foarte lacunara, probabil se asteptau sa fim impresionate de makeup artistul strain care abia stia sa vorbesca engleza si care ne-a tratat cu o indiferenta uimitoare. Am fost in camera unde se tineau cursurile si acolo am ramas uitandu-ne ca proastele la ce faceau ei in oglinda, in timp ce domnisoara se ocupa de cursanti.
In retrospectiva, pretul nu era exagerat in comparatie cu ce se practica in domeniu (3000-4000 euro), primeai o trusa completa cu pensule si produse de la ei, insa nu am ramas impresionata de nimic.
In final, pentru ca venea ziua mea si am fost cu mama, am cumparat o pensula pentru fond de ten si o pudra translucenta iar mama si-a luat fondul de ten. In total vreo 2 mil juma-3 (enorm, da) cu reducere 20% :))

Pensula s-a rupt in cateva luni (3-4), fondul de ten este mult prea inchis pentru tenul mamei iar singura achizitie care poate face subiectul unui review decent e pudra.



O am de aproximativ un an jumate si nu da semne sa se termine. Nu stiu daca v-ati plictisit vreodata de un produs, eu as arunca-o si maine sa fac loc alteia noi insa ma mint ca trebuie sa amortizez costul la maxim :)).

Ce pot spune despre ea? E o pudra, ca oricare alta, nici buna, nici proasta. Nu as muri fara ea si nici nu as cumpara-o din nou.

E foarte fina, nu oxideaza, nu inchide tenul, e exact ce spune, o pudra translucenta. Nu incarca tenul, nu are acoperire deloc. Ce stie sa faca atunci? Matifiaza natural. Recunosc, nu are efectul cakey, nu iti dai seama ca am pudra pe fata.

Dar e complet inutila pentru ce imi trebuie mie, si anume sa pastreze fata mata cat mai mult timp. Tenul incepe sa imi luceasca dupa o ora, maxim doua (daca fondul de ten e waterproof).


Oricat m-as chinui mereu am o tona de produs pe capacel, ceea ce ma obliga sa umplu pensula si apoi sa scutur excesul. Normal ca mereu am pudra pe birou sau in locul unde fac asta.

Concluzie : bani dati degeaba, nu as mai cumpara-o, nu isi merita pretul de 90-100 ron (cu reducere:)) )

Comparativ, am avut o pudra de 6 lei din Europa care facea fix acelasi lucru.

Cazul clasic de suprapret si marketing agresiv.

Etichete: