Wishlist

Nu obisnuiesc sa imi fac liste de genul asta, din motive economice :)). In plus am memoria unui pestisor, asa ca daca nu le fac nu cheltui banii pentru ca uit de la mana la gura.
Daaar, pentru ca sunt cateva lucruri care se repeta de la luna la luna si eu tot uit am zis haida, treci si scrie. :D
Nu stiu cat va intereseaza o astfel de postare, dar iertati un om bolnav si cu dorinte neindeplinite pentru indrazneala.

1. Neaparat niste blugi negrii de tipul skinny


2. Fond de ten Mat Velvet + de la Makeup Forever


Am pus mana pe un pic de produs din Sephora si este in teste momentan asa ca inca nu e definitiv pe lista :))

3. HD Loose powder de la Makeup Forever




4. MAC Fluidline eyeliner in culoarea Microviolet/MUFE Creamliner in culoarea MatteTurquoise (nu gasesc poza)


5. NYX Crimson Amulet Collection



6. The Balm - Shadow Blush - Hot mama!



7. The Balm - Nude'tude

8. Gene False si ruj nude gen KK


9.TRESemee Heat Protection spray

10. O geanta marca Luise Lotte (visez la una de anul trecut de la V for Vintage)


Stiu, numai chestii scumpe o sa spuneti. Pai, numai astea mi le doresc pentru ca pe restul mai accesibile ca pret de obicei mi le cumpar, poate nu luna asta, dar intr-un final tot ajung la mine.
 :D

Voi ce va doriti zilele astea?

Pup

Etichete: