Review Benzi cu ceara rece Veet

Dupa cum va spuneam intr-o postare anterioara, am cumparat niste benzi depilatoare de la Veet.
In primul rand precizez ca nu le-am luat pentru o epilare completa ci pentru un retus intre epilari;

Am cumparat un pachet cu 3 cutii la pretul de 32 de ron, deci aproximativ 10,5 ron fiecare.
O cutie are 12 benzi si doua servetele imbibate cu ulei pentru dupa epilat, ca sa stergi resturile de ceara.
Eu le-am avut pe acestea, cu vitamina E si ulei de migdale:


Nu le-am ales in mod special asa, mi le-a luat sotul meu cand a fost la cumparaturi.
Faptul ca are vitamina E ma lasa complet rece pentru ca nu apuca sa intre in piele. Eu imi fac dus imediat dupa, pentru ca nu imi place senzatia de uleios si pentru ca mereu raman doua trei sau mai multe insulite de ceara care trebuiesc spalate.

Benzile arata asa : 


(PS. Poza este preluata de pe net pentru ca nu am apucat sa fotografiez una, insa e 100% exacta )

Initial am fost indignata, scria ca sunt 12 benzi si eu nu aveam decat 6 in cutie. Pe urma am descoperit ca o banda de ceara se imparte in doua.
De la inceput am stiut ca nu o sa imi ajunga o cutie decat pentru jumatate de picior si am avut dreptate.
Am folosit 2 cutii pentru un "epilat scurt", pana sub genunchi.

Ce spun cei de la Veet : usor de folosit, pentru par foarte scurt, pana la 4 saptamani de picioare fine.

Minciuna cea mai evidenta, e imposibil sa ai picioarele fine 4 saptamani, dupa 4 ani de epilat cu ceara va spun sincer ca nu mi s-a intamplat sa stau mai mult de 2 saptamani linistita, dupa care trec la pantaloni. Firul de par creste destul de repede, eu ar trebui sa ma epilez la 3 saptamani.
Cum trecusera 3 saptamani de la ultima epilare la cosmetica, am zis ca este momentul perfect pentru a le folosi.

Exista si intructiuni de folosire.. benzile trebuiesc frecate intre palme ca sa se incalzeasca ceara. Personal recunosc, nu am stiut niciodata daca s-a incalzit cat trebuie pentru ca mi se incalzeau mai degraba palmele de la atata frecat. Apoi dezlipesti banda in doua si aplici pe picior. Se trage de banda in sensul invers cresterii parului. Portiunea lasata de ei pentru a apuca banda este destul de mare, nu am avut probleme cu asta.

Aplicarea e relativ usoara, se lipesc de picior repede si nu doare foarte tare cand le smulgi. Eu personal am renuntat de mult la epilat cu ceara rece pentru ca ma durea extrem de mult. Deci e un plus.

Marele minus este faptul ca nu smulge toate firele de par de pe portiunea unde le aplici. As putea aproxima cam 6 din 10 fire smulse. Banda cu ceara poate fi folosita de doua ori dupa care nu mai smulge nici un fir.

Alt minus este faptul ca sunt complet inutile pe portiuni "deluroase"..pe genunchi nu am reusit sa smulg nimic.

Inca un minus este faptul ca nu sunt eficiente in toate sensurile de crestere a parului. Parul nu creste tot intr-o parte, de exemplu pe gamba mie imi creste intr-o parte, nu in sus sau in jos. Benzile nu m-au ajutat cu nimic acolo si am incercat toate pozitiile posibile.

Partea buna e ca nu am fire de par crescute pe sub piele din cauza lor.
Servetelele in schimb sunt foarte bune, sunt imbibate in ulei mult si sterg ceara eficient.

Per total m-am epilat cu 20 de ron (scurt), insa nu destul de bine incat sa pot iesi in fusta. Nu le recomand persoanelor cu firul gros pentru ca mai mult rup decat smulg, nu le recomand pentru zone sensibile pentru ca nu fac fata decat pe zone intinse si s-ar putea sa va alegeti cu o iritatie de zile mari, nu le recomand nici persoanelor care nu s-au epilat niciodata singure pentru ca o sa ramaneti dezamagite si in niciun caz nu le recomand pentru parul foarte scurt cum sugereaza ei. De asemenea nu vi le recomand dupa ce ati folosit lama.

Daca faceti un total ar trebui sa folositi cel putin 4 cutii + una pentru retusuri, adica aproximativ 50 de ron pentru un epilat intre epilari:)).

Eu nu am fost deloc impresionata si nu intentionez sa le cumpar.

Va urez o zi frumoasa.



Etichete: