LEAPSA: Cele mai purtate lucruri

Pentru ca azi e ultima zi oficiala de vara am zis sa incheiam sezonul intr-o nota retrospectiva si sa dau curs lepsei date de Andreea.
Sunt sigura ca toate avem cate un produs/obiect preferat la care ne-am tot intors si de care am abuzat mai mult ca de restul. Eu cel putin sunt un pic fixista cand imi cumpar ceva nou si il folosesc pana la refuz :D

Din pacate nu am asa ceva pe lista pentru ca nu mai pot folosi oja pana nu rezolv problemele dermatologice ale unghiilor mele. Am dat mare parte a colectiei mele de oja si mi-am pastrat cateva culori de care am fost cel mai atasata si pe care le-am folosit destul de rar pentru pedichiura.

Desi nu am masca ci doar un "sample" pe care Ruxi a fost draguta si mi l-a dat, toata luna august am abuzat de Macadamia Natural Oil Deep Repair Mask. Este deja trecuta in fruntea listei mele de cumparaturi dupa ce ma intorc de la mare.


De departe preferata mea a fost geanta primita de la mama mea :


Am avut mai multe dar preferatele mele sunt acestea :


Sincer nu am apucat sa am preferate si in general cu hainele nu ma iubesc prea mult :))

My babies :

Nu am folosit fond de ten mai deloc, doar concealer si pudra

Cu atat mai putin, bronzerul si blushul sunt ultima mea grija de pe lume:))


 Sleek True Colour Lipstick - Fuchisa (789)



L'oreal Volume Millions de Clis
Cel mai purtat fard de pleoape a fost eyelinerul gel :))


Cel pe care il folosesc de 3 ani de zile : Tommy girl de la Tommy Hilfiger



  

Pe principiul "care mai doreste, care mai pofteste" va invit si pe voi sa faceti tagul sau sa imi lasati un comentariu in care sa spuneti care a fost lucrul de care nu v-ati dezlipit vara asta.

Va pup , ziua buna >:D<

 

Etichete: , ,