Review Bioderma Sebium H2O Lotiune Micelara

Au trecut 4 luni de cand am cumparat lotiunea micelara Sebium de la Bioderma.
Am cumparat-o din Sensiblu, 250 ml la aproximativ 43 ron (am luat-o cu reducere pentru ca aveam card la sensiblu, la 38 ron). Varianta de 500 ml e cam 60-65 de ron, deci e o afacere mai buna.


Solutia micelara este destinata tenului mixt si gras. Daca  nu stiti ce inseamna o solutie micelara va invit sa cititi articolul acesta.

Ca intotdeauna parerile sunt impartite, unele o sa va spuna ca nu e buna pentru o demachiere completa si corecta altele o sa va spuna ca nu mai folosesc nimic altceva in acest proces.

Eu nu folosesc produse waterproof asa ca nu am avut nicio problema in a ma demachia doar cu Sebium H20. Daca totusi folositi s-ar putea sa aveti nevoie de un demachiant propriu zis inainte.
Cea mai mare lupta o duceam pana acum cu rimelul, pentru ca nu exista zi fara sa nu aplic trei straturi de mascara pe gene. Cu cat e cantitatea mai mare cu atat e mai dificil sa stergi produsul. O a doua problema erau resturile de tus care ramaneau la baza genelor dupa ce ma demachiam.
Cum sunt de-a dreptul paranoica atunci cand vine vorba de demachiat, imi lua ani lumina procesul acesta, pentru ca nu frec, nu trag si nu fac nimic din ce ar putea sa irite pielea si asa subtire din zona ochilor.

Am incercat demachiante crema, bifazice, uleioase, blande (apoase) si nu am fost suta la suta multumita vreodata; cele de tip crema sunt teroare, in viata mea nu mai folosesc asa ceva.

Bioderma Sebium pentru mine este mana cereasca, aproape ca imi ajunge o singura discheta demachianta pentru tot procesul ( atunci cand nu am fond de ten pe fata). 
Water, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides, Sodium Citrate, Zinc Gluconate, Copper Sulfate, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Cetrimonium Bromide, Fragrance

Sunt multumita in totalitate de acest produs, insa voi incerca si Sensibio de la Bioderma, pentru ca are 0 iritanti in compozitie, lucru ce ma incanta foarte mult.

Va recomand solutia micelara de la Bioderma, mi se pare un produs complet, care isi merita banii si care face ce promite si chiar mai mult. 

Puteti gasi in farmacii si varianta de vacanta a acestora, la 100 ml - pret recomandat 19 ron :



Etichete: