Review L'Oreal Rouge Caresse - Dating Coral

Acum doua luni am trecut pe langa standul de cosmetice din Auchan si am vazut ca erau pe stoc rujurile din gama Rouge Caresse de la L'Oreal. Vroiam neaparat un ruj fuchsia, dar cum nu am avut curaj, am ales varianta cuminte, un corai cica, nuanta 301.


Pretul piperat de aproximativ 45 de ron e un maaare minus din punctul meu de vedere, mai ales pentru ca nu consider ca merita.

Rezistenta e de maxim o ora, cateodata ajungeam la munca si nu mai aveam nimic pe buze, desi nu beau sau mananc nimic pe drum.

Culoarea e draguta, e "universala", poate fi purtata la orice fel de machiaj.
Textura este cremoasa, aluneca usor, oricat ai incerca nu poti sa 'gresesti' cand aplici rujul.
Desi o paralela intre Caresse si Lip Butter e normala consistenta mi se pare diferita. Caresse pare sa fie mai "concentrat", mai aproape de un ruj decat Revlon care v-am spus ca se topeste repede la caldura.
Acoperirea e mica, asa zisa "sheer", insa e construibila fara a arata urat.

Ambalajul m-a dezamagit cel mai mult, mi se pare atat de "ieftin", plastic de 45 de ron? Pare o gluma proasta.
Comparativ cu Revlon Lip Butter, e ca un frate mai mic ce s-a jucat toata ziua in tarana.

Daca la rezistenta sunt cam pe acelasi picior de egalitate la capitolul pigmentare L'Oreal se face de rusine. (ma refer exclusiv la nuanta asta, restul nu le-am testat)

Pacat de sistemul de inchidere care ar fi fost mult mai bine pus in evidenta daca nu ar fi fost inconjurat de un noian de plastic mat, urat si inestetic.

Cum arata pe buze puteti vedea in postarea asta. (click pe poze pentru a le vedea in marimea originala)

Nu zic nimic de faptul ca, desi erau testere pentru fiecare culoare, lumea s-a gandit ca e ok sa incerce si nuantele care erau pentru cumparat ( doar cate un ruj pentru fiecare nuanta). Dar asta nu e vina celor de la L'oreal , doar a nesimtirii unora. 

Ca o paralela, asta imi aduce aminte de "incidentul" din DM-ul de la Unirea. Toate produsele Manhatan erau la reducere, toate incepute, incercate, cu urme de degete, intinse, murdare etc. 
Nu stiu daca erau la reducere pentru motivul asta sau toata lumea s-a gandit ca e ok sa isi bage nasul si degetele in produse. Dar sincer cred ca e prima varianta pentru ca nu pareau sa fi avut vreun sigiliu pe ele. Urat e tot ce pot sa zic.

Va spuneam in postarea despre Revlon Lip Butter ca ar fi fost primul meu ruj cu varful plat. Am gresit, L'Oreal este primul , dar va spun sincer ca am si uitat de el, e aruncat intr-un sertar de mult.

I-as da un 7 din 10,  m-a dezamagit, pare un ruj care se vinde la metrou, nu rezista, costa mult si nu impresioneaza cu nimic.

Etichete: