My new Ideal Boutique Bag (pic heavy)

Azi am primit un telefon de la domnisoara care ma anunta ca sunt fericita castigatoare a unui voucher in valoare de 100 de ron la cumparaturile facute la magazinul Ideal Boutique, concurs la care ma inscrisesem acum ceva vreme pe siteul Amelie.
Cum am avut din pura coincidenta drum prin zona am si poposit la magazin sa "colectez".
Ideal Boutique are magazinul la Unirea, la etajul 5 al unui complex de birouri de pe Splai, la cativa metri de Sitraco Center. Am ajuns usor iar cand am intrat pe usa am dat peste minuntatiile astea (click pe poze pentru a vizualiza in dimensiune mare) :
















Genti, genti, cat mai multe genti, portofele colorate si variate.

Mi-a placut foarte mult faptul ca unele genti aveau variante colorate, cum a fost cea pe care mi-am ales-o eu.
Preturile variau de la 140  la 320 ron, toate fiind de piele. Gentile mi s-au parut foarte bune calitativ, moderne si bine lucrate. Puteti comanda si de pe site insa nu sunt toate modelele care se gasesc la magazin.
Atmosfera este una intima, iti lasa impresia ca esti un client special si toate produsele sunt expuse doar pentru tine.
La geanta am primit garantie de 30 de zile precum si o reducere de 20% pentru cumparaturi peste 150 ron sau 10% sub pretul asta. Pe mine m-au cucerit si o sa le fiu client mult timp de acum incolo.

Eu mi-am ales o culoare pe sufletul meu..da, ati ghicit, fuchsia:))



A fost dragoste la prima vedere am sarit in sus ca un copil prost cand am vazut-o :))


Dupa cum vedeti, culorile sunt mult mai intense, pozele de la magazin au fost facute cu telefonul si nu le fac cinste.



Lantul se poate detasa si poate fi purtata ca plic. 90 % din genti aveau optiunea de a fi purtate peste umar sau tinute de toarte.

Si pentru ca azi mi s-a terminat rimelul am trecut prin Kendra din Unirii si mi-am cumparat prima mea iubire : L'Oreal Millions de Clis Extra Black


Sunt reduceri in Kendra, in special la Maybelline, eu i-am luat mamei One by One Volum Express la 19.99 ron.


La standul L'oreal la un rimel + oja primeai inca unul gratis.

Per total a fost o zi prolifica, cui nu ii place sa castige premii? :))

Va pup si va urez o seara frumoasa.

Etichete: , , , , , ,