Review Crema de corp Bio Pulpe de Vie

Acum ceva vreme am fost contactata pentru a testa o crema de corp de pe site-ul BIOrigine. Domnisoara cu care am discutat a fost foarte draguta si prompta.
Produsul a venit prin curier, extrem de frumos ambalat. Daca ati citit postarea lui Katynel probabil ca stiti despre ce e vorba. Mi s-a parut un mod extrem de ingenios si de original si mi-a furat un mare zambet cand l-am vazut. Toti colegii de la munca s-au strans sa vada ce am primit, atrasi de "pachet", iar in metrou am atras privirile multora.



Desi eram foarte curioasa, nu l-am deschis cand l-am primit, am asteptat pana acasa pentru a face poze.
Inauntru era crema de corp, intr-un ambalaj la fel de dragut.




Crema vine intr-un tub cu capacel, usor de deschis si de manevrat. Mi-a placut mult aspectul asta pentru ca nu imi plac borcansele in care trebuie sa iti bagi degetele dupa crema, mai ales cand vine vorba de produse de corp, unde ai o zona mai mare de lucru. ( :)) )


Ce spun ei despre produs:

"Un lapte de corp apetisant si usor perlat cu parfum de grapefruit roz, ca o explozie de lumina.
Contine un cocktail organic de grapefruit si coacaze negre, proteine de iaurt, uleiuri de masline, glicerina, lecitina vegetala si uleiuri organice de floarea soarelui si canepa, cu proprietati vitaminizante si antioxidante, ce hidrateaza pielea si confera un aspect matasos si luminos.

NU CONTINE PARABENI                   NU CONTINE SILICON
    NU CONTINE PHENOXYETHANOL                   NU SUNT TESTATE PE ANIMALE   
                             NU CONTINE OGM                   MADE IN FRANCE - PROVENCE   

Procent de ingrediente naturale : 99,2%
Procent de ingrediente organice : 51%
Produs atestat ECOCERT: ref http://cosmetiques.ecocert.com
Capacitate: 150 ml

* ingrediente provenite din agricultura biologica
**componente antibacteriene ,antifungice  si antioxidante autorizate de ECOCERT" 



Mirosul este pregnant de grapefruit, un pic puternic la inceput insa scade in intensitate dupa cateva minute si ramane discret pe piele.
La fel de repede se absoarbe si crema, are o consistenta usoara, spre lichid.
Surprinderea mea a fost cand am aplicat-o si am descoperit ca are particule mici care iti lasa pielea stralucitoare, dar care nu te fac sa arati ca un glob disco. M-am uitat in oglinda si mi-a placut efectul de piele luminoasa, mi-a lasat o senzatie de femeie care are grija de aspectul ei. Intotdeauna am admirat femeile care sunt atente la cel mai mic detaliu si sunt impecabile din cap pana in picioare. E un fel de feminitate clasica, unde se aplica sintagma less is more.

Mi-a placut de asemenea si transparenta site-ului, am aflat tot ce am avut nevoie despre produs, inclusiv ingredientele. Sunt multe site-uri unde nu sunt afisate, lucru important pentru mine atunci cand ma decid ce vreau sa cumpar.

Crema hidrateaza bine, insa nu o recomand persoanelor cu pielea uscata. Eu am o problema de hidratare pe picioare la care nu face fata.

Pulpe de Vie Luscious Glow este genul de produs care te face sa te simti speciala, mie mi-a inseninat de multe ori ziua.

Pretul este un pic piperat, 78 ron dar nimic iesit din comun pentru un produs din categoria BIO.

A fost o experienta placuta, un rasfat al pielii si am descoperit un produs care ma face sa ma simt bine si pe care mi-l doresc langa mine si de acum incolo.

Voi aveti un astfel de produs care va face sa zambiti cand il folositi?

Va pup.


Etichete: