Top dezamagiri fond de ten

In ultimii ani am facut niste investii destul de considerabile pentru bugetul meu in materie de fonduri de ten. E drept, nu ma pot compara cu multe dintre fetele din blogosfera, insa situatia mea se remarca prin faptul ca au fost investitii proaste. Nu ma deranjeaza sa platesc mult pentru ceva bun, care merita, insa nu imi place sa nu pot folosi ce am cumparat. In principiu nu am nimic in plus in materie de cosmetice, tot ce am trece saptamanal prin mana mea si ma opresc la timp cand vad ca deraiez. 
Dar la capitolul fonduri de ten am avut un ghinion teribil. Desi ma documentez in prealabil, tenul meu imi joaca feste mereu. Nu am probleme grave, insa pana acum nu am gasit fondul de ten care sa imi reziste mai mult de doua- trei ore datorita sebumului excesiv. Mi-am facut toate analizele posibile, am incercat toate tratamentele insa nu am ce face, trebuie sa invat sa il accept asa cum e si sa ma adaptez.
Fondurile de ten despre care o sa va vorbesc nu sunt proaste, sunt sigura ca se potrivesc altor persoane, eu va vorbesc din perspectiva cuiva cu ten gras, care nu are nevoie de acoperire mare, fara defecte, cu porii deschisi.

5. Guerlain Parure Extreme Foundation (luminous extreme wear)


Pret : 210 ron cu reducerea de 20% de la Sephora
Textura : lichida

Ce promite?
Ce face?

- E rezistent la apa, insa nu si la sebum
- Se transfera bine mersi, n-are el treaba
- Efectul matifiant e de maxim 2 ore
- Probabil acopera porii insa pe ai mei in nici un caz
- Efectul nu e de masca, insa in nici un caz nu e natural si oxideaza, acoperirea e medie spre mare
- Se usuca repede si trebuie sa fie Flash Gordon ca sa nu ramai cu pete
+ Ambalajul e superb, profesional si dozarea se face usor, pompita e eficienta
+ Are factor de protectie 25

Nu l-as mai cumpara, pentru ca, desi rezista decent pe fata mea, mai mult ca oricare, costa mult de tot si oxideaza. Si-a gasit alt beneficiar, mama :))

4. MAC Studio Sculpt SPF 15



Pret : in jur de 140 ron, luat din alta tara
Textura : lichida

Ce promite ?

Ce face?

+ Efectul e unul obisnuit, ca la orice alt fond de ten lichid, nu incarca tenul
- Acoperirea e mica
- Hai sa fim seriosi, cine se isi hidrateaza pielea cu fond de ten, e aberant si nu poate fi demonstrat, eu imi dau mereu cu crema inainte sa aplic fond de ten
- Nici vorba sa reziste la apa, abia rezista 2 ore pe fata
- Dupa cum ziceam, 2 ore maxim de purtare dupa care dispare treptat de pe fata.
- Imi luceste fata in cat timp imi ia sa ies de pe usa si sa ajung la munca (45 de minute).
- Imi blocheaza un pic porii, seara am mereu mici puncte de grasime care dispar insa a2a zi
- Oxideaza
- Capacul este un focar de bacterii, se murdareste repede de fond de ten
+ Are factor de protectie 15

Nu l-as mai recumpara, si-a gasit alt beneficiar, o prietena cu ten normal, care il foloseste cu succes.


3. La Roche Posay Toleraine Teint SPF 25

Pret : 70 ron in farmacii

Textura : lichida


Ce promite?

 
Ce face?
 
+ Nu ma pot pronunta in legatura cu efectul corector pentru ca nu am avut cum sa il testez, insa acopera porii bine de tot, printre putinele care o fac pentru mine
- E cu dus si intors, nu mentioneaza cate ore insa rezista decent, in jur de 4 ore pe tenul meu, probabil mai mult pe un ten normal
+ Acoperirea e intr-adevar mare, dar se poate lucra cu el pentru un efect mai natural
+ Ingredientele sunt putine, cu putini iritanti
+ Are factor de protectie 25
- Efectul clar nu e natural la o acoperire mare
- Gama limitata de nuanta, prima e prea deschisa pentru mine, a2a e prea roz, de la a3a in sus prea inchise
+ Nu oxideaza
 
Nu l-as mai cumpara din cauza ca nu exista nuanta potrivita pentru mine, insa l-am folosit destul de mult, de curand l-am aruncat pentru ca expirase.
 
2.IL Makiage - Professional Studio Cream Foundation


 Pret : undeva la 150 ron sau mai mult, nu mai tin minte
Textura : cremoasa

Nu stiu daca stiti povestea despre firma Il Makiage, care te recruteaza de pe strada sa te duci la o prezentare, unde te machiaza una din "hartistele" lor de machiaj si pe urma iti baga pe gat produse. Daca nu stiti, cautati pe net, au scris multe bloggerite.

L-am luat pentru ca mi-a placut cum arata pe fata mea si mai incercasem un fond de ten crema de la MAX Factor care imi placuse.
Cand am ajuns afara insa altfel a stat treaba, zici ca eram data cu miere , in 30 de minute a oxidat, mi-a facut tenul bec si a inceput sa se incleieze. Cea mai ciudata senzatie vreodata. Ei spun ca acoperirea e mica, insa fondul de ten era extrem de vizibil pe fata mea, ca o tencuiala.
Dupa ce l-am incercat o data l-am pasat mamei, care a fost la fel de nemultumita ca mine.
Nu l-as recumpara vreodata si nici un alt produse de la ei. Va reamintesc de pensula de fdt care s-a rupt dupa 5 utilizari si pudra care nu matifiaza deloc.


1. Makeup Forever - HD Foundation


Pret 170 ron din magazinul MUFE vizavi de Marriot (inainte sa apara si in Sephora)
Textura : siliconata

E plin internetul de laude la adresa acestui fond de ten si bineinteles ca am vrut sa il incerc.

Ce promite?
Ce face?

Tot ce promite mai putin sa se aplice pe fata mea.
 Aluneca, raman urme, nu se aplica uniform si face cojite. Nu imi explic fenomenul, l-am incercat de atatea ori in toate felurile posibile. Ramane ca o pelicula la suprafata pielii iar in pori intra si raman ca niste brobonele pe ten. E o ciudatenie si imi pare extrem de rau insa nu il recomand persoanelor cu ten gras.



Fonduri de ten pe care le-am mai incercat/avut :


Cam atat, stiu ca a fost lunga postarea.. nu am pus poze pentru ca nu mai am nici unul din fondurile de ten din lista de mai sus si nu am facut review-uri la ele pentru ca nu am nimic bun de zis:))  Daca aveti alte intrebari va raspund cu placere.

O zi buna