Consumatele din ultima vreme

E prima oara cand fac o postare de genul asta pentru ca de obicei arunc imediat ambalajele. Nici nu o sa fie o practica prea deasa pe blog pentru ca sincer nu cumpar asa de multe produse, chiar ma consider de toata jena, insa asta sunt, imi place sa folosesc ceva pana la capat si nu inlocuiesc produsele decat dupa minim 2-3 cumparari.
Ce am strans acum sunt partial lucruri folosite luni intregi, partial produse care nu intentionez sa le mai cumpar dar pe care am vrut sa le amortizez.


Stiu, multe o sa va intrebati ce cauta samponul ala acolo. E geamanul celui folosit. Pentru ca m-am decis tarziu sa fac postarea asta si primul l-am terminat de vreo luna nu am putut sa il includ in poza cu recipientele goale.


























Din categoria diverse : gel antibacterian de la Fresko, parfum Believe by B. Spears, un ruj Flormar si bijuteria eyelinerelor gel - Blacktrack Fluidline de la MAC.

Gelul antibacterian este frectie la picior de lemn, e lipicios si mereu ma simteam murdara.
Parfumul de la Britney Spears a fost revelatia anului trecut. Am injurat persoana care mi l-a dat in gand, eram like : faci misto de mine, parfum de la Britney Spears, wtf dude? Este DIVIN, miroase demential, il iubesc, vreau sa ma marit cu el si sa petrecem luna de miere impreuna pe o insula in Bali:)).
Rujul de la Flormar este PRIMUL meu ruj ever, un portocaliu cuminte pe care l-am iubit multa vreme.
Blacktrack m-a tinut aproape 2 ani de zile fara sa se usuce si m-ar mai fi dus cateva luni daca nu as fi facut prostia sa pun Duraline in el (bad dog:( ). Mai poate fi utilizat cu oaresce dificultate, insa e timpul sa ne luam adio :D

Cam atat, niste prostioare, niste amintiri si niste cunostinte vechi.

Va pup si sa aveti o seara frumoasa si un sfarsit de lume plin de viata :))

Etichete: , , , , , , , ,