Cum ma demachiez

Acum aproape un an am devenit constienta de felul in care ma demachiez si efectele pe care le-ar putea avea asupra pielii de sub ochi. Am incercat tot felul de produse si mi-am dat seama ca nu demachiantul e principala grija ci felul in care "trag" sau "frec" zona.
Fiind atat de consternata am ajuns sa ma demachiez atat de incet incat ma plictiseam mai rau ca la o emisiune de pe tvr1.
Salvarea a venit dupa ce m-am uitat la un video de pe youtube al Lisei Eldridge (love her!).
Solutia era asa de simpla O_o.

Iau doua dischete demachiante :

 
Pun demachiant pe ambele :


Una din dischete o impaturesc in 2 si o pun sub ochi, ca sa protejez zona si ca sa nu ma murdaresc de resturile de machiaj care se intind pe fata :

 

Cea de-a doua discheta o las cateva secunde peste pleoapa, sa inmoaie machiajul, dupa care sterg incet in jos, spre cealalta, fara sa frec, mai mult pe gene, cu grija sa nu le rup.
Aseara am avut eyeliner si rimel de killerit.
Metoda asta este foarte buna in special pentru ca inlatura rimelul foarte usor avand discheta cu demachiant fix pe partea de gene unde aplicam produsul in mod normal.


Ignorati privirea de Terminator :D

Dupa cateva secunde tana, rezultatul :


Pentru celalalt ochi impaturesc dischetele pe partea curata si repet procedura.

Apoi ma spal pe fata, aplic BHA si crema hidratanta si sunt gata de somn.

Mi se pare o metoda foarte eficienta, cu un minimum de resurse si de frecare a zonei ochilor.

Vi-o las mai jos pe Lisa sa va explice mai pe larg:D

Va pup, o duminica frumoasa si fiti pe faza saptamana viitoare urmeaza un concurs:D







Etichete: , , ,