Ho ho ho

Da, e perioada aceea a anului, cu voie buna, familie si multe cadouri.
Craciunuuuul. 
In caz ca nu v-ati prins, da, Craciunul este sarbatoarea mea preferata a anului, pe care o astept 12 luni cu nerabdare. Imi place atmosfera, imi place sa impodobesc bradul, sa ma uit la seriale la lumina instalatiei cu o cana de ciocolata calda in mana, sa petrec timp cu familia, sa mananc salata beouf si sa inchei anul intr-o maniera festiva si plina de sperante noi.
Anul asta nu mi-am dorit nimic de craciun pentru ca majoritatea dorintelor mi-au fost indeplinite pe parcurs. Sotul meu a reusit sa ma surprinda si de data asta.


Abia astept sa invat cum sa o folosesc, daca aveti sfaturi va multumesc anticipat pentru ele :D.

Un alt cadou venit un pic mai devreme (pentru ca mi-am bagat nasul ca o curioasa ce sunt :)) ) :


Robotelul de espresso de la Dolce Gusto. Si pentru ca ma stie o mare bautoare de cafea m-am mai pricopsit si cu o rasnita si un set de cesti pentru espresso impreuna cu sortimente multe de cafea:



Plus un cadouas dragut care a facut cat toate la un loc :


Mama mea este o persoana foarte atenta la detalii si niciodata nu vine in vizita fara un cadouas iar de Craciun mi-a adus in plus o pereche de cerceii superbi:


Nu pot sa nu ii multumesc si matusii mele care mi-a trimis doua pulovere dragute si calduroase:





Sper ca ati avut un Craciun fericit alaturi de familie si ca asteptati la fel de mult ca mine inceputul lui 2013 pentru ca asta inseamna bineinteles, un nou 24 decembrie :)))

Sa aveti o seara frumoasa.


Etichete: , , ,