NOTD - Zoya Skylar

Stiu, am promis postarea cu eyelinerele si ma chinui sa o fac de 2 zile insa dimineata mai mult dorm pe mine si nu m-am machiat decat cu rimel. 
Ieri, pentru ca am facut greseala sa las oja pe noptiera la vedere am cedat si mi-am colorat unghiile:)) Bad Alexandra!

Va spuneam in postarea anterioara ca nuanta Skylar a fost preferata mea in 2012 inainte de monopolul pe unghii.


Asa arata ea pe unghii :





Imi place foarte mult, este o nuanta universala, cum imi place mie sa o numesc, e simpla, nu e tipatoare, poate fi purtata ziua dar si seara datorita irizatiilor subtile din compozitie. Nu este o oja obisnuita cu sclipici mi se pare mult mai frumos efectul.
Bonusul cel mai mare e ca se usuca extrem de repede. In cursul saptamanii nu am timp pentru oja decat seara iar in majoritatea cazurilor a2a zi aveam urme ce cearceaf pe unghii. Nuanta Skylar se usuca in maxim 10 minute. E nevoie de 2 straturi pentru a fi opaca. Nu se poate aplica dintr-un strat, raman goluri pe unghii datorita consistentei. Ca si rezistenta e decenta, 4-5 zile.

Am luat-o de pe Beauty in the Bottle , nu mai tin minte pretul, undeva in jurul a 30 de ron.

( Click pe poze  pentru a vedea in marime originala )

Sa aveti o saptamana frumoasa.

Etichete: , ,