B-day awesomeness

     Vineri am intrat in cel de-al 25-lea an de viata si am descoperit inca o data ca sunt inconjurata de oameni minunati. Va multumesc pentru urarile voastre si le multumesc din suflet familiei si  prietenilor mei pentru cadourile frumoase.
     Colegele mele dragute mi-au facut nazurile cosmeticale si mi-au luat niste produse pe care mi le doream de ceva vreme. 



      Au strecurat si o mica glumita in cadou :))



     Am primit de la prietene o geanta superba si o bluza pe masura :





     Si nu in ultimul rand de la Horia o surpriza placuta, un cort foto de pe f64 la care visam de ceva vreme:


      Am mai primit si alte cadouri frumoase de la socrii, de la familie si de la alti prieteni insa din cauza vremii mohorate de afara lumina nu mi-a dat voie sa surprind lucrusoarele asa cum as fi vrut eu iar bateria de la aparat si-a dat duhul. Am reusit sa "salvez" doar un tricou :
       Abia astept sa imi folosesc antenutele printre cadouase.

Etichete: