Bioderma Sensibio DS + Gel Spumant



     Bioderma este brand-ul meu preferat care nu m-a dezamagit pana acum si de la care am cumparat mai mult de unul-doua produse, produse pe care le cumpar din nou de fiecare data cand le termin. Imi place faptul ca au preturi decente, ca nu contin vesnicele ingrediente iritante de care dai peste tot, ca ambalajele sunt simple, practice si totusi atragatoare si nu in ultimul rand imi place ca isi fac treaba.
     Gelul pentru curatarea fetei l-am luat de la Farmacia Tei - 35 RON (plus taxa transport 8.5 ron). Se gaseste in mai toate farmaciile, la preturi diferite.
     A rezistat pe metereze 4 luni cu aproximatie, folosire zilnica, de 2 ori pe zi, dimineata si seara.
    Mi-a parut rau cand s-a terminat, l-am stors de fiecare picatura ramasa si l-am pastrat intr-un coltisor pentru a fi model in postarea despre ce am mai consumat. Din cand in cand mai trageam cu ochiul la el si suspinam cu regret. Pentru ca mi-am luat un produs similar de la Korres cand am fost in concediu in Grecia, voi astepta pana il termin pe acesta ca sa ma intorc la Bioderma.
    Ca si consistenta este, contrar asteptarilor din denumire mai apos ca un gel si as spune eu foarte putin spumant spre deloc. E nevoie de foarte putin, se pune in palme si se maseaza usor pe fata putin umeda pana face un fel de spuma. E usor de clatit, nu lasa nici un fel de senzatie pe fata si cel mai important nu usuca.
     Este fix cum trebuie, indeplineste toate cerintele, iti ofera tot ce ai astepta de la un produs de curatare a tenului.
    Ambalajul trebuie sa recunosc este inteligent conceput, alb ca sa iti lase impresia de profesionalism si eficienta combinat cu o culoare care sa iasa in evidenta dar sa nu deranjeze vizual. Din pacate din motive necunoscute de mine, ori un defect de la ei ori manipulare imprudenta a mea ( :)) ) am avut o problema cu capacul care de cele mai multe ori nu se inchidea. Am pierdut ceva produs din cauza asta plus consistenta apoasa - am folosit mai mult decat era nevoie - cred ca ii mai puteam prelungi viata cu o jumatate de luna cel putin.

 

     Nu contine nici un ingredient care sa deranjeze sau sa cauzeze probleme pentru tenul cuiva. Nu stiu daca isi face efectul in ceea ce privete ameliorarea rosetii sau descuamarii pentru ca nu am nici una din problemele acestea, insa cu siguranta am observat o imbunatatire a tenului meu. Nu am mai avut probleme cu monstrisorii, sebuumul a fost in limite decente si in general am simtit ca am o piele fina si curata. 
    Imi place gama Sensibio la nebunie, ma mai intereseaza cateva produse pe care vreau sa le incerc.
    Voi ati incercat ceva de la Bioderma?

Ingrediente:
AQUA/WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCO-BETAINE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, ZINC GLUCONATE, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, CAPRYLOYL GLYCINE, DECYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, LAURETH-2, AMMONIUM GLYCYRRHIZATE, LYSINE AZELATE, PYRIDOXINE HCL, UNDECYL ALCOHOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE.


 


Etichete: , ,