Chi Silk Infusion VS Biosilk Silk Therapy

    O sa aveti parte de foarte multa matase in postarea de astazi, am inceput apoteotic inca din titlu.Vreau sa va povestesc despre doua din produsele mele preferate pentru ingrijirea parului de care abuzez constant, alternativ, dupa fiecare spalare. Am renuntat chiar si la balsam pentru ca mi se pare inutil in comparatie cu tratamentele de la CHI si Biosilk.
    Dat fiind faptul ca de 25 de ani am aceeasi culoare si nu l-am supus la alte cazne in afara de placa pentru intins nici nu am simtit nevoia sa am grija excesiv de mult de el. Insa microbul domeniului de beauty in care activez nu s-a lasat mult pe tanjeala si s-a agatat si de mine.
    Pe scurt, am parte de un par gras cu tendinte de uscare, de grosime normala motiv pentru care optez neaparat pentru o masca sau un ulei leave in dupa spalare. Am vazut ca parerea generala e ca uleiurile ingrasa parul.. nu este adevarat, sunt formulate in asa fel incat sa se absoarba si sa iti lase firul stralucitor si sanatos..normal, daca il folositi la radacina sau in cantitati mari o sa aiba efectul neplacut de aplatizare.



   Despre relatia de dragoste cu CHI am citit la Ioana si tot de la ea am aflat informatii despre Biosilk. Dar sa va povestesc mai intai pe scurt despre ele. CHI Silk Infusion a ajuns in mainile mele la intalnirea cu bloggeritele din decembrie si m-a impresionat putin spre deloc..l-am abandonat o perioada si mi-am dorit altceva. Intr-o sambata, trecand pe langa o farmacie am vazut o oferta la produsele Biosilk: al doilea redus la 50%. Cum era sa nu profit?:)) Cu Silk Therapy m-am inteles de minune din prima si a devenit in scurt timp cel mai bun produs pentru par pe care l-am incercat. Dupa o perioada am zis sa mai incerc Silk Infusion o data pana sa il declar nepotrivit pentru mine si bine am facut..s-a dovedit a fi dragoste la a doua incercare.
   Ambele uleiuri sunt tratamente reparatorii care contin molecule de matase, se aplica de-a lungul firului de par, evitand radacinile si lasa parul moale, usor de aranjat iar pe termen lung se presupune ca previne deteriorarea si ajuta la restaurarea cuticulelor. Au o consistenta vascoasa, costa in jur de 60-70 ron pentru 50 ml si nu ai nevoie decat de f f putin produs, cam cat se strange pe buricul degetelor (pentru parul meu cam doua degete folosesc) motiv pentru care sunt foarte economicoase. Cei 15 ml de CHI pe care ii vedeti in poza nu s-au terminat nici dupa 7 luni, intermitent folosit cu Biosilk care a fost cumparat cam in aceeasi perioada si din care mai am peste jumatate. Amandoua au acelasi efect asupra parului meu, iubesc cum se simte dupa ce le aplic, cat de matasos si de lucios este, imi vine sa trec mana prin el toata ziua. De altfel amandoua au acelasi producator, nu sunt rivale in adevaratul sens al cuvantului.
    Sunt si unele diferente marunte intre ele:

     Silk Infusion este ceva mai gros si necesita un pic mai multa atentie la aplicare, prea mult produs poate ingreuna parul. Mi s-a intamplat la inceput, motiv pentru care nu mi-a placut. Insa a doua oara am pus mai putin, cand parul era semiuscat - in niciun caz imediat dupa baie.Lichidul propriu zis este galbui. Miroase mult mai puternic, vin si eu cu aceeasi impresie, ca e un miros barbatesc; mie personal imi place si persista cateva ore bune.


       Silk Therapy are o consistenta mai usoara, il folosesc atunci cand ma grabesc sau mi-e lene pentru ca nu trebuie sa fiu atenta cat pun in par ( a nu se intelege ca merge oricat). Nu miroase deosebit,nici nu persista si ete incolor. Imi place sistemul de dozaj, capacelul se impinge usor iar orificiul este indeajuns de mic incat sa nu se curga prea mult. Am inteles ca acelasi sistem il are si CHI insa mostra primita are capacel normal care se insurubeaza.
      De cand am inceput sa folosesc uleiurile matasoase m-am reindragostit de parul meu, sunt doua produse pe care le voi cumpara din nou si care vor fi nelipsite din rutina mea.
    Un mic sfat despre cum sa folositi uleiurile/mastile/balsamurile pentru a avea efectele scontate : nu le aplicat imediat pe parul imbibat de apa. Dupa ce imi clatesc parul de sampon il storc cu grija de apa apoi il infasor in prosop si stau cu el cel putin 10 -15 minute sa se absoarba restul si abia apoi folosesc alte produse ( de obicei sprayul protector si o masca sau un ulei). Daca nu aveti timp sa il lasati sa se usuce natural puteti sa folositi foehnul 2-3 minute.
     In concluzie le iubesc pe ambele la fel de mult, imi fac parul minunat, rezultatele au fost pe masura trebuie doar sa descoperiti care se potriveste mai bine cu tipul vostru de par. Mai multe pareri gasitit si pe blogurile Ancai, Adinei si Georgianei.



Etichete: , ,